وبلاگ جامع
وبلاگی جامع برای همه

اشاره:
مدتهاست جریانی انحرافی در دولت نفوذ کرده و هر از چندی با بیان مطالب غیر کارشناسانه، فضای جامعه را دچار تنش و اضطراب میکند. در باره نوع گفتمان و علل پرداختن به این گونه مسایل، دیدگاههای متفاوتی مطرح شده است. عدهای آن را محصول شهرت طلبی و برخی ورود غیر متخصص در حوزه کارشناسی ذکر کردهاند ولی حقیقت مطلب آن است که آیت ا… مصباح آن را دریافت و نسبت به خطر شکلگیری آن هشدار داد: ” امروزه در دورن جامعه ما تشکیلاتی فراماسونری در حال شکل گرفتن است، و همانطور که در دوران مشروطه، فراماسونری با شعار قرآن و اسلام پیش آمد، امروز نیز فراماسونری با شعارهای انقلاب و اسلام جلوه میکند و تحت پوشش آن حرف خود را بیان میکند، یعنی قالب را حفظ و محتوا را عوض میکند. ” (پایگاه اطلاع رسانی آثار آیت ا... مصباح یزدی، ۲۴/۰۱/۱۳۹۰)



ادامه مطلب ...
جمعه 29 دی 1391برچسب:, :: 21:32 :: نويسنده : زاهدی

آیت‎الله مصباح یزدی از شکل‎گیری فراماسونی در کشور در قالب جدید خبر داد و تلنگری فکری به اذهان نخبگان و مردم وارد ساخت. البته ایشان از مدتی پیش در جلسات خصوصی درباره وقوع چنین پدیده خطرناکی هشدار میداد . . .



ادامه مطلب ...
جمعه 29 دی 1391برچسب:, :: 21:31 :: نويسنده : زاهدی
 
تاريخ آغازين فراماسونري در ايران تاريخ آغازين فراماسونري در ايران


نایب السلطنه عباس میرزا پسر فتحعلیشاه در دوران حاکمیت خود بر تبریز، شش نفر را روانه انگلستان کرد. این شش نفر عبارت بودند از: میرزا صالح شیرازی، میرزا جعفر مهندس، میرزا جعفر طبیب، میرزا رضا (مترجم فارسی ناپلئون بناپارت)، محمدعلی شاگرد قورخانه و میرزا حاجی بابا که خود در لندن مشغول تحصیل علم طب بوده است.



ادامه مطلب ...
جمعه 29 دی 1391برچسب:, :: 21:29 :: نويسنده : زاهدی

تعجب نکنید. درست دیدید و خوانده اید. آری متاسفانه لباس های نامریی زنانه به زودی حراج می شود. لباس هایی که فقط اسم لباس را یدک می کشند. حتما باور نمی کنید. حق دارید. هرچندکه باورش سخت وبسیار تلخ است اما واقعیت دارد. منبع خبر بسیار موثق و مطمئن است.



ادامه مطلب ...
یک شنبه 24 دی 1391برچسب:, :: 19:36 :: نويسنده : زاهدی

امامت امام زمان(ع) و وجود حضرت از مباحث امامت خاصه است .در امامت خاصه مستقیماً نمی توان از دلیل عقلی بهره گرفت[۱]، بلکه دلیل عقلی امامت عامه و ضرورت وجود امام (ع) در تمام زمان ها را اثبات می کند.
در امامت عامه برهان عقلی بر ضرورت وجود انسان معصوم و حجت الهی روی زمین اقامه می شود.
حال اگر ادله تاریخی و روائی دال بر ولادت و حیات حضرت مهدی(ع) به مقدمه ی اول ضمیمه گردد، اثبات می شود که در این زمان تنها آن حضرت(عج) واسطه فیض الهی است و زنده هم می باشد[۲].
بررسی دو رکن استدلال:



ادامه مطلب ...
شنبه 23 دی 1391برچسب:, :: 22:46 :: نويسنده : زاهدی

1)ما اکنون ساختمان های بلند تری داریم اما سقف تحمل مان کوتاهتر شده است.
2)جاده های پهن تری داریم اما دیدگاهمان باریکتر شده است.
3)بیشتر خرج می کنیم ولی کمتر به دست می آوریم



ادامه مطلب ...
جمعه 22 دی 1391برچسب:آخرالزمان,نکته,زندیگ,جامعه,ایران,اینده, :: 22:18 :: نويسنده : زاهدی

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد

درباره وبلاگ


سلام سلام خیلی خوش اومدین امیدوارم حداقل یه مطلب به دردتون بخوره بیشتر سعی ام تو وبلاگ برای مسایل فرهنگی و مهدویت و آخر الزمان هست اما روی برخی مسایل دیگه هم کار میکنم در هر صورت امیدوارم با نظرات خودتون منو از کمبود ها با خبر کنید تا رفع کنم و بهتر در خدمت باشم
آخرین مطالب
نويسندگان


ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 39
بازدید کل : 10634
تعداد مطالب : 192
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1