وبلاگ جامع
وبلاگی جامع برای همه

کوتاه شدن تدریجی مانتو و روسری ولباس ها ، تغییرات نامحسوسی که در پوشش زنان و مردان ایرانی درحال شکل گیری است امری اتفاقی نیست .«برهنگی نوینی»که توسط افرادی هدایت شده و تحت غالب مٌدعرضه می شود. حرکت مداوم و نرمی که در بعضی از موارد ،با جلوگیری از آن تغییر ماهیت داده و به شکل دیگری رواج پیدا می نماید.



ادامه مطلب ...
جمعه 10 خرداد 1392برچسب:, :: 15:18 :: نويسنده : زاهدی
 

اعتقاد و باور به امام زمان (ع) و معرفت و محبت ایشان از نظر فردی، خانوادگی و اجتماعی دارای تأثیرات مثبت فراوانی است که شناخت این آثار موجب افزایش دلبستگی و تشویق بیشتر در جهت تقویت مبانی ولائی انسان در محیط خانواده و روابط خانوادگی و تربیت فرزندان خواهد شد.



ادامه مطلب ...
سه شنبه 7 خرداد 1392برچسب:, :: 20:39 :: نويسنده : زاهدی

از جمله القاب امام عصر (ع) ربیع الأنام (بهار مردمان ) و نَضره الأیّام (سرسبزی دوران) است. با تفکر و اندیشه در این القاب زیبای حضرت، می توان به چند مشخصه ی یک خانواده مهدوی دست یافت



ادامه مطلب ...
سه شنبه 7 خرداد 1392برچسب:, :: 20:26 :: نويسنده : زاهدی

جدول پخش برنامه های تبلیغاتی کاندیداها
 
در قرعه کشی که ساعتی پیش با حضور نمایندگان نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد، جدول زمان پخش برنامه های تبلیغی نامزدها از شبکههای رادیویی و تلویزیونی مشخص شد.

به گزارش
صبح وصال ، در مراسم قرعه کشی که با حضور نمایندگان نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد، جدول زمان پخش برنامه های تبلیغی نامزدها شامل مناظرههای مشترک، گفتوگوهای رادیویی و مستندهای تبلیغاتی آنها از شبکه های رادیویی و تلویزیونی مشخص شد.



ادامه مطلب ...
شنبه 4 خرداد 1392برچسب:, :: 11:56 :: نويسنده : زاهدی

*** محمد غرضی ***

محمد غرضی یکی از چهره های کمتر شناخته شده ای که این روزها کمی بیشتر از قبل خبرساز شده است، چهره ای که بسیاری نه او را می شناسند و نه از مسئولیت ها و سوابق کاری وی اطلاعات شفاف و درستی دارند.

بسیاری هم با شنیدن اخبار گوشه و کنار مبنی بر احتمال احراز صلاحیت وی برای انتخابات ریاست جمهوری در اولین واکنش با ابهامات بسیار می گویند: غرضی کیست؟



ادامه مطلب ...
شنبه 4 خرداد 1392برچسب:, :: 11:51 :: نويسنده : زاهدی
*** محمد رضا عارف ***




محمدرضا عارف معاون اول دولت خاتمی و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام دقایقی پیش با حضور در وزارت کشور برای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

وی را در این ثبت نام، حاجی صوفی، معتمدی، توفیقی و حسن رسولی همراهی می کردند.

عارف چندی پیش در یک نشست خبری اعلام کرد که برای کشور احساس خطر میکند و اگر شرایط کشور اینگونه نبود به هیچ وجه کاندیدا نمیشد.

 



ادامه مطلب ...
شنبه 4 خرداد 1392برچسب:, :: 11:47 :: نويسنده : زاهدی
*** حسن روحانی ***





حسن روحانی رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام از دیگر کاندیداهای این دوره از انتخابات است که صلاحیت او برای حضور در این عرصه از سوی شورای نگهبان احراز شد.

شیخ حسن فریدون روحانی در سال ۱۳۲۷ در شهر سرخه در شهرستان سمنان زاده شد. در سال ۱۳۴۰ در سن ۱۳ سالگی به قم رفت و تحصیلات حوزوی خود را آغاز کرد، ایشان بعد از پيروزي انقلاب اسلامي ايران، نمایندهی مردم در دورههای اول تا پنجم مجلس شورای اسلامی بود. از سال 1364 تا 1366، ریاست قرارگاه مرکزی خاتمالانبیاء(ص) را بر عهده گرفت و از همان سال (1364) تا پایان جنگ، مسئولیت فرماندهی ستاد کل پدافند هوایی کشور را نیز عهدهدار بود.

 



ادامه مطلب ...
شنبه 4 خرداد 1392برچسب:, :: 11:43 :: نويسنده : زاهدی
*** محسن رضائی ***

نام: si60mS.jpg نمایش: 5 اندازه: 9.5 کیلو بایت


محسن رضائی میرقائد دهم شهریور ماه 1333 در روستای بنهوار از توابع شهرستان مسجد سلیمان متولد شد و پدرش نام «سبزوار» را برای وی برگزید؛ البته نام رضایی بعدها به دلیل استفاده حضرت امام از نام «محسن» برای وی در حکم فرماندهی اش در سپاه، تغییر کرد.



ادامه مطلب ...
شنبه 4 خرداد 1392برچسب:, :: 11:41 :: نويسنده : زاهدی

*** علی اکبر ولایتی ***


على اکبر ولایتى در 4 تیر سال 1324، در رستم آباد، یکى از 33 روستاى شمیران در خانوادهای متوسط به دنیا آمد.

ولایتى در خانوادهاى نسبتا شلوغ (5 دختر و 1 پسر) به دنیا آمد. او کودکى آرام بود و بیشتر وقت خود را به مطالعه کتاب میگذراند، به طورى که در 9 سالگى، کتاب 7 جلدى اسکندرنامه، و در کلاس پنجم ابتدایى، کتاب کلیله و دمنه را خواند. از نوجوانى علاقه فراوانى به کتابهاى تاریخى داشت، به حدى که گاه 12 ساعت شبانه روز را به مطالعه تاریخ مى گذراند.



ادامه مطلب ...
شنبه 4 خرداد 1392برچسب:, :: 11:33 :: نويسنده : زاهدی

*** محمد باقر قالیباف ***

 

 

 





در سال 1340 در طرقبه به دنیا آمدم. روز اول شهریور. طرقبه شهر کوچکی است و ییلاق مشهد محسوب میشود. پولدار نبودیم. زندگیمان معمولی بود و چرخ آن بی هلدادن نمیچرخید. من بچه بودم. درآمدی نداشتم. اما هر وقت میتوانستم کار کوچکی کنم و درآمد اندکی به دست بیاورم که کمک پدر و خانواده باشد این کار را میکردم.

 



ادامه مطلب ...
شنبه 4 خرداد 1392برچسب:, :: 11:29 :: نويسنده : زاهدی
*** غلامعلی حداد عادل ***
 




در زمان ناصرالدین شاه قاجار زمانی که اولین ماشین دودی (قطار) وارد ایران شد و بین تهران و شاه عبدالعظیم شروع به کار کرد، برای انجام امور فنی آن حاج عباس استخدام شد؛ برای کار ایشان که مکانیک قطار بود، هنوز واژهای معادل وجود نداشت و از طرف دیگر اولین تعمیر کار قطار ایران، با حجم انبوه آهن آلات این وسیله نیز مشغول به کار بود، به همین جهت حاج عباس معروف به حداد عادل شدند.

 



ادامه مطلب ...
شنبه 4 خرداد 1392برچسب:, :: 11:22 :: نويسنده : زاهدی
*** سعید جلیلی ***


نام: siE2de.jpg نمایش: 5 اندازه: 22.6 کیلو بایت


سعید جلیلی دبیر ۴۸ ساله شورای عالی امنیت ملی ایران و نماینده مقام معظم رهبری در این شورا است و این جایگاه او را به عنوان مذاکره کننده ارشد در موضوع انرژی هسته ای، استوار می کند.

او بر خلاف دو مذاکره کننده پیشین انرژی هسته ای، ظاهری آرام و صبور دارد.

 



ادامه مطلب ...
شنبه 4 خرداد 1392برچسب:, :: 11:20 :: نويسنده : زاهدی
 



برای آشنایی بیشتر مخاطبان با سوابق تحصیلی و کاری این نامزدها، صبح وصال بیوگرافی کوتاهی از آنها منتشر کرده که بدین شرح است:



ادامه مطلب ...
شنبه 4 خرداد 1392برچسب:, :: 11:16 :: نويسنده : زاهدی

درباره وبلاگ


سلام سلام خیلی خوش اومدین امیدوارم حداقل یه مطلب به دردتون بخوره بیشتر سعی ام تو وبلاگ برای مسایل فرهنگی و مهدویت و آخر الزمان هست اما روی برخی مسایل دیگه هم کار میکنم در هر صورت امیدوارم با نظرات خودتون منو از کمبود ها با خبر کنید تا رفع کنم و بهتر در خدمت باشم
آخرین مطالب
نويسندگان


ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 396
بازدید کل : 10596
تعداد مطالب : 192
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1