وبلاگ جامع
وبلاگی جامع برای همه

و سرانجام گنجشک روی شاخه ای از درخت دنیا نشست. فرشتگان چشم به لب هایش دوختند، گنجشک هیج نگفت. و خدا لب به سخن گشود: با من بگو از آن چه سنگینی سینه توست. گنجشک گفت: لانه کوچکی داشتم، آرامگاه خستگی هایم بود و سر پناه بی کسی ام



ادامه مطلب ...
سه شنبه 24 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 15:23 :: نويسنده : زاهدی

 مخصوص مشتریان محترم Yahoo و G MAIL (تا کنون خبری مبنی بر ویروسی بودن سایر سرورهای ای میل اعلام نشده است)

دیروز از طرف کمپانی McAfeeAntiVirus ویروس بسیار خطرناکی شناسایی و در سایتش اعلام شده که تاکنون در عرض فقط و فقط 1 روز طبق گفته مسئولین این شرکت بیش از 10 هزار نفر آلوده به این ویروس شدن و تمام اطلاعات که روی درایو C اونها بوده به کلی نابود شده.



ادامه مطلب ...
شنبه 21 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 17:31 :: نويسنده : زاهدی

پلیس آلمان اظهار داشته که یک چهارم از فاحشه های این کشور از بلوک شرق هستند. مسئله جالب توجه این است که در مرز بین چک و آلمان بزرگراهی قرار دارد که به نام E۵۵ شناخته می شود، ولی رانندگانی که به طور مداوم از این بزرگراه استفاده می کنند به آن لقب بزرگراه عشق بازی ارزان داده اند چون در طول ۷ مایل مسیر این بزرگراه، به راحتی می توان با قیمتی ارزان دختران اوکراینی و روسی را برای تن فروشی راضی کرد.

[تصویر: 7922779da6.jpg]



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 11 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 22:21 :: نويسنده : زاهدی

بعضی تعبیرات در متون دینی ما هست که بعضی وقایع و پدیده ها را نزدیک دانسته است مثل یاری خدا نزدیک است {الا ان نصرالله قریب} (بقره -214) قیامت نزدیک است { ومایدریک لعل الساعه قریب} (شوری-17 و اسراء-51 واحزاب -62) عذاب نزدیک است{انا انذرناکم عذابا قریبا}(نباء -40) مرگ نزدیک است {ربنا اخّرنا الی اجل قریب} (ابراهیم-44 و نساء – 77 و منافقون -10)
درقران کریم آمده است:{ انهم یرونه بعیدا و نراه قریبا}(معارج -6 و 7) آنها چنان روزی را دور می بینند وما نزدیک می بینیم. درعای عهد همین عبارت وارد شده که آنها آن روز را دور می بینند و ما نزدیک می بینیم بنابراین باید بگوییم فرج حضرت ولی عصر(عج) نزدیک است ولی سوال؟ فرج نزدیک است یعنی چه؟
نظر به قرآن و شرح و تفسیرهایی که از ایات شریفه آن شده است ، روشن خواهد کرد که معنای نزدیک بودن فرج حضرت ولی عصر عج چیست. به نظر می رسد که بنا به دلایل زیر فرج نزدیک است:



ادامه مطلب ...
سه شنبه 3 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 21:17 :: نويسنده : زاهدی

درباره وبلاگ


سلام سلام خیلی خوش اومدین امیدوارم حداقل یه مطلب به دردتون بخوره بیشتر سعی ام تو وبلاگ برای مسایل فرهنگی و مهدویت و آخر الزمان هست اما روی برخی مسایل دیگه هم کار میکنم در هر صورت امیدوارم با نظرات خودتون منو از کمبود ها با خبر کنید تا رفع کنم و بهتر در خدمت باشم
آخرین مطالب
نويسندگان


ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 399
بازدید کل : 10599
تعداد مطالب : 192
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1