وبلاگ جامع
وبلاگی جامع برای همه

جدول پخش برنامه های تبلیغاتی کاندیداها
 
در قرعه کشی که ساعتی پیش با حضور نمایندگان نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد، جدول زمان پخش برنامه های تبلیغی نامزدها از شبکههای رادیویی و تلویزیونی مشخص شد.

به گزارش
صبح وصال ، در مراسم قرعه کشی که با حضور نمایندگان نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد، جدول زمان پخش برنامه های تبلیغی نامزدها شامل مناظرههای مشترک، گفتوگوهای رادیویی و مستندهای تبلیغاتی آنها از شبکه های رادیویی و تلویزیونی مشخص شد.



ادامه مطلب ...
شنبه 4 خرداد 1392برچسب:, :: 11:56 :: نويسنده : زاهدی

*** محمد غرضی ***

محمد غرضی یکی از چهره های کمتر شناخته شده ای که این روزها کمی بیشتر از قبل خبرساز شده است، چهره ای که بسیاری نه او را می شناسند و نه از مسئولیت ها و سوابق کاری وی اطلاعات شفاف و درستی دارند.

بسیاری هم با شنیدن اخبار گوشه و کنار مبنی بر احتمال احراز صلاحیت وی برای انتخابات ریاست جمهوری در اولین واکنش با ابهامات بسیار می گویند: غرضی کیست؟



ادامه مطلب ...
شنبه 4 خرداد 1392برچسب:, :: 11:51 :: نويسنده : زاهدی
*** محمد رضا عارف ***




محمدرضا عارف معاون اول دولت خاتمی و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام دقایقی پیش با حضور در وزارت کشور برای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

وی را در این ثبت نام، حاجی صوفی، معتمدی، توفیقی و حسن رسولی همراهی می کردند.

عارف چندی پیش در یک نشست خبری اعلام کرد که برای کشور احساس خطر میکند و اگر شرایط کشور اینگونه نبود به هیچ وجه کاندیدا نمیشد.

 



ادامه مطلب ...
شنبه 4 خرداد 1392برچسب:, :: 11:47 :: نويسنده : زاهدی
*** غلامعلی حداد عادل ***
 




در زمان ناصرالدین شاه قاجار زمانی که اولین ماشین دودی (قطار) وارد ایران شد و بین تهران و شاه عبدالعظیم شروع به کار کرد، برای انجام امور فنی آن حاج عباس استخدام شد؛ برای کار ایشان که مکانیک قطار بود، هنوز واژهای معادل وجود نداشت و از طرف دیگر اولین تعمیر کار قطار ایران، با حجم انبوه آهن آلات این وسیله نیز مشغول به کار بود، به همین جهت حاج عباس معروف به حداد عادل شدند.

 



ادامه مطلب ...
شنبه 4 خرداد 1392برچسب:, :: 11:22 :: نويسنده : زاهدی

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ


سلام سلام خیلی خوش اومدین امیدوارم حداقل یه مطلب به دردتون بخوره بیشتر سعی ام تو وبلاگ برای مسایل فرهنگی و مهدویت و آخر الزمان هست اما روی برخی مسایل دیگه هم کار میکنم در هر صورت امیدوارم با نظرات خودتون منو از کمبود ها با خبر کنید تا رفع کنم و بهتر در خدمت باشم
آخرین مطالب
نويسندگان


ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 396
بازدید کل : 10596
تعداد مطالب : 192
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1