وبلاگ جامع
وبلاگی جامع برای همه

حریر شریعت‌زاده، نوازنده پیانوی ایرانی می‌گوید: فکر می‌کنم با روی کار آمدن آقای روحانی، وضعیت موسیقی و موزیسین‌ها بهتر از قبل شود و از هم اکنون آینده خوبی را برای این عرصه و فعالانش پیش‌بینی می‌کنم. چرا که با توجه به صحبت‌های ایشان که تا کنون شنیده‌ایم، به نظر می‌رسد به موسیقی اصیل ایران علاقه‌مند باشند.



ادامه مطلب ...
یک شنبه 2 تير 1392برچسب:, :: 21:38 :: نويسنده : زاهدی

از جمله القاب امام عصر (ع) ربیع الأنام (بهار مردمان ) و نَضره الأیّام (سرسبزی دوران) است. با تفکر و اندیشه در این القاب زیبای حضرت، می توان به چند مشخصه ی یک خانواده مهدوی دست یافت



ادامه مطلب ...
سه شنبه 7 خرداد 1392برچسب:, :: 20:26 :: نويسنده : زاهدی

جدول پخش برنامه های تبلیغاتی کاندیداها
 
در قرعه کشی که ساعتی پیش با حضور نمایندگان نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد، جدول زمان پخش برنامه های تبلیغی نامزدها از شبکههای رادیویی و تلویزیونی مشخص شد.

به گزارش
صبح وصال ، در مراسم قرعه کشی که با حضور نمایندگان نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد، جدول زمان پخش برنامه های تبلیغی نامزدها شامل مناظرههای مشترک، گفتوگوهای رادیویی و مستندهای تبلیغاتی آنها از شبکه های رادیویی و تلویزیونی مشخص شد.



ادامه مطلب ...
شنبه 4 خرداد 1392برچسب:, :: 11:56 :: نويسنده : زاهدی

*** محمد غرضی ***

محمد غرضی یکی از چهره های کمتر شناخته شده ای که این روزها کمی بیشتر از قبل خبرساز شده است، چهره ای که بسیاری نه او را می شناسند و نه از مسئولیت ها و سوابق کاری وی اطلاعات شفاف و درستی دارند.

بسیاری هم با شنیدن اخبار گوشه و کنار مبنی بر احتمال احراز صلاحیت وی برای انتخابات ریاست جمهوری در اولین واکنش با ابهامات بسیار می گویند: غرضی کیست؟



ادامه مطلب ...
شنبه 4 خرداد 1392برچسب:, :: 11:51 :: نويسنده : زاهدی
*** محمد رضا عارف ***




محمدرضا عارف معاون اول دولت خاتمی و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام دقایقی پیش با حضور در وزارت کشور برای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

وی را در این ثبت نام، حاجی صوفی، معتمدی، توفیقی و حسن رسولی همراهی می کردند.

عارف چندی پیش در یک نشست خبری اعلام کرد که برای کشور احساس خطر میکند و اگر شرایط کشور اینگونه نبود به هیچ وجه کاندیدا نمیشد.

 



ادامه مطلب ...
شنبه 4 خرداد 1392برچسب:, :: 11:47 :: نويسنده : زاهدی
*** حسن روحانی ***





حسن روحانی رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام از دیگر کاندیداهای این دوره از انتخابات است که صلاحیت او برای حضور در این عرصه از سوی شورای نگهبان احراز شد.

شیخ حسن فریدون روحانی در سال ۱۳۲۷ در شهر سرخه در شهرستان سمنان زاده شد. در سال ۱۳۴۰ در سن ۱۳ سالگی به قم رفت و تحصیلات حوزوی خود را آغاز کرد، ایشان بعد از پيروزي انقلاب اسلامي ايران، نمایندهی مردم در دورههای اول تا پنجم مجلس شورای اسلامی بود. از سال 1364 تا 1366، ریاست قرارگاه مرکزی خاتمالانبیاء(ص) را بر عهده گرفت و از همان سال (1364) تا پایان جنگ، مسئولیت فرماندهی ستاد کل پدافند هوایی کشور را نیز عهدهدار بود.

 



ادامه مطلب ...
شنبه 4 خرداد 1392برچسب:, :: 11:43 :: نويسنده : زاهدی
*** محسن رضائی ***

نام: si60mS.jpg نمایش: 5 اندازه: 9.5 کیلو بایت


محسن رضائی میرقائد دهم شهریور ماه 1333 در روستای بنهوار از توابع شهرستان مسجد سلیمان متولد شد و پدرش نام «سبزوار» را برای وی برگزید؛ البته نام رضایی بعدها به دلیل استفاده حضرت امام از نام «محسن» برای وی در حکم فرماندهی اش در سپاه، تغییر کرد.



ادامه مطلب ...
شنبه 4 خرداد 1392برچسب:, :: 11:41 :: نويسنده : زاهدی

*** علی اکبر ولایتی ***


على اکبر ولایتى در 4 تیر سال 1324، در رستم آباد، یکى از 33 روستاى شمیران در خانوادهای متوسط به دنیا آمد.

ولایتى در خانوادهاى نسبتا شلوغ (5 دختر و 1 پسر) به دنیا آمد. او کودکى آرام بود و بیشتر وقت خود را به مطالعه کتاب میگذراند، به طورى که در 9 سالگى، کتاب 7 جلدى اسکندرنامه، و در کلاس پنجم ابتدایى، کتاب کلیله و دمنه را خواند. از نوجوانى علاقه فراوانى به کتابهاى تاریخى داشت، به حدى که گاه 12 ساعت شبانه روز را به مطالعه تاریخ مى گذراند.



ادامه مطلب ...
شنبه 4 خرداد 1392برچسب:, :: 11:33 :: نويسنده : زاهدی

*** محمد باقر قالیباف ***

 

 

 





در سال 1340 در طرقبه به دنیا آمدم. روز اول شهریور. طرقبه شهر کوچکی است و ییلاق مشهد محسوب میشود. پولدار نبودیم. زندگیمان معمولی بود و چرخ آن بی هلدادن نمیچرخید. من بچه بودم. درآمدی نداشتم. اما هر وقت میتوانستم کار کوچکی کنم و درآمد اندکی به دست بیاورم که کمک پدر و خانواده باشد این کار را میکردم.

 



ادامه مطلب ...
شنبه 4 خرداد 1392برچسب:, :: 11:29 :: نويسنده : زاهدی
*** غلامعلی حداد عادل ***
 




در زمان ناصرالدین شاه قاجار زمانی که اولین ماشین دودی (قطار) وارد ایران شد و بین تهران و شاه عبدالعظیم شروع به کار کرد، برای انجام امور فنی آن حاج عباس استخدام شد؛ برای کار ایشان که مکانیک قطار بود، هنوز واژهای معادل وجود نداشت و از طرف دیگر اولین تعمیر کار قطار ایران، با حجم انبوه آهن آلات این وسیله نیز مشغول به کار بود، به همین جهت حاج عباس معروف به حداد عادل شدند.

 



ادامه مطلب ...
شنبه 4 خرداد 1392برچسب:, :: 11:22 :: نويسنده : زاهدی
*** سعید جلیلی ***


نام: siE2de.jpg نمایش: 5 اندازه: 22.6 کیلو بایت


سعید جلیلی دبیر ۴۸ ساله شورای عالی امنیت ملی ایران و نماینده مقام معظم رهبری در این شورا است و این جایگاه او را به عنوان مذاکره کننده ارشد در موضوع انرژی هسته ای، استوار می کند.

او بر خلاف دو مذاکره کننده پیشین انرژی هسته ای، ظاهری آرام و صبور دارد.

 



ادامه مطلب ...
شنبه 4 خرداد 1392برچسب:, :: 11:20 :: نويسنده : زاهدی
 



برای آشنایی بیشتر مخاطبان با سوابق تحصیلی و کاری این نامزدها، صبح وصال بیوگرافی کوتاهی از آنها منتشر کرده که بدین شرح است:



ادامه مطلب ...
شنبه 4 خرداد 1392برچسب:, :: 11:16 :: نويسنده : زاهدی

اصل مهدويت و اينکه آينده از آن مستضعفان و صالحان و وعدة تخلفناپذير الهي بر غلبه علمي و عيني اسلام است[1] در قرآن به صراحت بيان گرديده، چنانکه ويژگي وارثان نيز به روشني تبيين شده است؛[2] خداوند به اهل ايمان و عمل صالح، وعده داده که آينده از آن صالحان و شايستگان است.[3] البته بناي قرآن بر ذکر جزئيات و يا نام نيست و تبيين آن به پيامبر گرامي اسلام صلي الله عليه و آله و سلم سپرده شده[4] و آنچه او ميگويد لازمالاجرا ست،[5] چنانکه اصل نماز، مطرح شده و جزئيات آن ( جز برخي موارد) به پيامبر واگذار شده است و يا مثلاً اصل ولايت و امامت در آيات متعدد ذکر شده است[6] ولي نام و جزئيات مطرح نشده است.



ادامه مطلب ...
شنبه 31 فروردين 1392برچسب:, :: 9:32 :: نويسنده : زاهدی

ترويج فحشا و همجنس بازي به بهانه کمک به موسسات خيريه توسط ستارگان هاليوودي...!

"کيت موس" و "شارون استون" دو ستاره زيبا رو و مشهور هاليوودي در اقدامي منفور و منزجرانه با ترويج فحشا و فساد اخلاقي عنوان کردند قصد کمک به موسسات خيريه را دارند.



ادامه مطلب ...
جمعه 23 فروردين 1392برچسب:, :: 22:35 :: نويسنده : زاهدی

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحيم
با حزن و اندوه فراوان، خبر درگذشت علامه آيت‌الله دكتر عبدالهادی الفضلی را دريافت نمودم.
این علامه‌ی فقيد، عمر شريف خود را در جهاد علمی و سياسی و دفاع از مقدسات امت اسلامی و مسائل بر حقّ آن سپری كرد.
این فقيد از پيشگامان تفكر و انديشه و از نظریه‌پردازان برجسته‌ی اسلامی بود و بهترين نشانه‌ی اين امر، آثار و تأليفات گرانسنگ ايشان است.

 



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 21 فروردين 1392برچسب:, :: 10:59 :: نويسنده : زاهدی

حجاب، آن گونه که بعضی ها پنداشته اند، صرفا یک تکلیف شخصی نیست؛ بلکه افزون بر آن یک مسئله عاطفی، روانی، خانوادگی، اجتماعی است. در این نوشتار عناوین زیر مورد ارزیابی قرار می گیرند:
1- نخست دیدگاهها و دلایل نظریه پردازانی که معتقدند حجاب تکلیف شخصی محض است و نقد آنها
2- اجتماعی بودن حجاب زن از منظر قرآن کریم گرچه اجتماعی بودن حجاب، از منظرهای گوناگون قابل اثبات است، اما در این نوشتار از منظر ارتباط موضوعی آیات در سوره نور بررسی می شود.



ادامه مطلب ...
سه شنبه 20 فروردين 1392برچسب:, :: 8:28 :: نويسنده : زاهدی

حجاب، آن گونه که بعضی ها پنداشته اند، صرفا یک تکلیف شخصی نیست؛ بلکه افزون بر آن یک مسئله عاطفی، روانی، خانوادگی، اجتماعی است. در این نوشتار عناوین زیر مورد ارزیابی قرار می گیرند:
1- نخست دیدگاهها و دلایل نظریه پردازانی که معتقدند حجاب تکلیف شخصی محض است و نقد آنها
2- اجتماعی بودن حجاب زن از منظر قرآن کریم گرچه اجتماعی بودن حجاب، از منظرهای گوناگون قابل اثبات است، اما در این نوشتار از منظر ارتباط موضوعی آیات در سوره نور بررسی می شود.



ادامه مطلب ...
سه شنبه 20 فروردين 1392برچسب:, :: 8:22 :: نويسنده : زاهدی

پژوهش های علمی پزشکی نشان می دهد طلا بر گلبول های قرمز مردان تأثیر می گذارد ، در حالی که بر گلبول های قرمز زنان تأثیری نمی گذارد.
این امر به دلیل وجود لایه چربی میان پوست و گوشت زنان اتفاق می افتد. این لایه مانع تأثیر اشعه های عنصر طلا بر روی گلبول های قرمز می شود.



ادامه مطلب ...
سه شنبه 20 فروردين 1392برچسب:, :: 8:8 :: نويسنده : زاهدی

بر اساس تحقیقات اخیر، لبخند زدن باعث می شود که جوان تر و شادتر بمانید، دارای روابط خانوادگی سالمتری باشید و بسیاری فواید دیگر.

۱- بهتر کردن خلق و خو

۲- حفظ جوانی پوست

۳- لبخند زدن و موفق شدن

.........



ادامه مطلب ...
سه شنبه 20 فروردين 1392برچسب:, :: 8:3 :: نويسنده : زاهدی

در تحقیقاتی که اخیرا صورت گرفته مشخص شده که عرب­های ثروتمند حاشیه خیلج فارس به بهانه مسافرت و تفریح به کشورهای جنوب و جنوب شرق آسیا سفر کرده و در آنجا با کمک دلال­های عشقی و مفتی­ های وهابی، با زنان و به ویژه دختران جوان ازدواج موقت انجام می دهند. اعراب مفتی اسم این ازدواج را «ازدواج حلال» نامیده­ اند، ولی ساکنین کشورهای مقصد به این نوع ازدواج­های موقت، عنوان «فاحشگی حلال» را داده­ اند.

 

 

رابطه جنسي



ادامه مطلب ...
سه شنبه 13 فروردين 1392برچسب:, :: 12:47 :: نويسنده : زاهدی

فكر مي كنم ماخوذ به حيا بودن و خجالتي بودن، دو مقوله تفكيك شده از يكديگر است. من به خاطر تربيت خانوادگي ماخوذ به حيا هستم اما خجالتي بودن را قبول ندارم. شايد به خاطر نقش هايي كه بازي كرده ام اين تصور وجود دارد كه من آدم خجالتي هستم اما در زندگي شخصي هيچ وقت خجالتي نبوده ام و جايي كه حس كنم دارند حقم را پايمال مي كنند، محكم مي ايستم و حقم را مطالبه مي كنم.

شبنم قلي خاني



ادامه مطلب ...
سه شنبه 13 فروردين 1392برچسب:, :: 12:45 :: نويسنده : زاهدی

سرهنگ نیکنام در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با جرایم علیه اخلاق و عفت عمومی، کارشناسان وبلاگی را که اقدام به انتشار و بارگزاری تصاویر مستهجن و مبتذل کرده بود، شناسایی کردند.



ادامه مطلب ...
سه شنبه 13 فروردين 1392برچسب:, :: 12:43 :: نويسنده : زاهدی

نفس باد صبا
عشقی از جنس طلا
دوری و دفع بلا
سال پر سود و صفا



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 30 اسفند 1391برچسب:, :: 16:58 :: نويسنده : زاهدی

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام به مناسبت آغاز سال ۱۳۹۲، با اشاره به حرکت رو به جلوی ملت ایران در سال گذشته بویژه در مواجهه ی اقتصادی و سیاسی با جهان استکبار، چشم انداز سال ۹۲ را امیدوارانه و همراه با پیشرفت و تحرک و ورزیدگی و حضور جهادی ملت ایران در عرصه های سیاسی و اقتصادی دانستند و تاکید کردند: با این نگاه، سال ۹۲ را "سال حماسه ی سیاسی و حماسه ی اقتصادی" نامگذاری می کنیم.



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 30 اسفند 1391برچسب:, :: 16:56 :: نويسنده : زاهدی

غلامرضا باغ آبادی در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال تراکتورسازی پیش از بازی با تیم نفت تهران ضمن بیان مطلب فوق گفت: در حال حاضر همه تلاش خود را می کنیم تا بازیکنان را از حال و هوای برد مقابل تیم الجزیره خارج کنیم چون آمار نشان می‌دهد تیم نفت تهران در نیم فصل دوم از نظر کسب امتیاز پس از تیم های استقلال و تراکتورسازی در رده سوم جدول لیگ قرار دارد.



ادامه مطلب ...
شنبه 12 اسفند 1391برچسب:, :: 19:43 :: نويسنده : زاهدی

عضو کميسيون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: قطعا اجراي فاز دوم هدفمندي يارانه‌ها در سه ماه اول سال 92 صورت نمي‌پذيرد زيرا بودجه در اين مدت به صورت سه دوازدهم بوده تا دستگاه‌ها براي مخارجشان مثل حقوق پرسنل و... کسري نداشته باشند و در سه ماهه دوم نيز با توجه به بحث انتخابات بعيد است که مجلس اين مسئله را مطرح کند.



ادامه مطلب ...
شنبه 12 اسفند 1391برچسب:, :: 19:41 :: نويسنده : زاهدی

آلکس سوسی دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا در نامه ای به مهدی محمد نبی دبیرکل فدراسیون ایران به دو بازیکن تیم تراکتورسازی تذکر داد.

دو بازیکن مورد نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا، محمد ابراهیمی و محمد نصرتی هستند که در بازی مقابل الجزیره امارات، محمد ابراهیمی دو کارت زرد گرفته و از بازی اخراج شده و محمد نصرتی کارت زرد دریافت کرده است.

محمد ابراهیمی به دلیل تاخیر در شروع بازی و بزرگنمایی و فریب دادن داور اخرا ج شده و تذکر گرفته و محمد نصرتی به دلیل رفتار غیرورزشی تذکر گرفته است.

به این ترتیب محمد ابراهیمی از بازی بعدی این تیم مقابل الجیش قطر محروم خواهد بود.

کنفدراسیون فوتبال آسیا، امیدوار است شاهد تکرار چنین حرکاتی در بازیهای آینده تراکتورسازی نباشد.

شنبه 12 اسفند 1391برچسب:, :: 19:40 :: نويسنده : زاهدی

به نوشته تراکتورچی لیگ برتر فوتسال ایران امروز به پایان رسید

در هفته پایانی این مسابقات هر دو نماینده تبریزی باختند تا لیگ را با تلخی شکست تمام کنند

نتایج هفته آخر این رقابت ها به صورت زیر است



ادامه مطلب ...
شنبه 12 اسفند 1391برچسب:, :: 19:38 :: نويسنده : زاهدی

پیشتر که انسان تحت سلطه خداوند زیست می کرد، زندگی او در انبوهی از پرده ها پوشیده بود، پرده هایی از عرف و شرع که خدا برای پاره کردن و عبور از آن ها مجازات های سختی در نظر گرفته بود. در روزگار معاصر که انسان تحت سلطه خویش زندگی می کند، مجالی یافته برای دریدن پرده هایی که دور او و زندگی او کشیده شده بودند. انسان آزادانه تمام پرده ها را می درد به این امید که در ورای پرده های دریده شده آرامش یابد.



ادامه مطلب ...
شنبه 12 اسفند 1391برچسب:, :: 19:32 :: نويسنده : زاهدی

ایندیپندنت در گزارش خود به نقل از روزنامه پرتیراژ «لاستامبا» چاپ ایتالیا نوشت: «بسیاری از زنان و مردان ایتالیایی که برای گذراندن تعطیلات تابستانی در منطقه زیبای «توسکانا» در مرکز شهر رم پایتخت ایتالیا دعوت نامه دریافت می‌کنند، ممکن است پیش از پذیرفتن و قبول این دعوت خوب به آن فکر کنند علت این مسأله آن است که شاید این زن و شوهر‌ها مجبور شوند در مقابل پذیرفتن این دعوت، همسر خود را با همسر دیگری عوض کنند.»



ادامه مطلب ...
سه شنبه 1 اسفند 1391برچسب:, :: 18:32 :: نويسنده : زاهدی

نماینده ولی‌فقیه در سپاه قدس با بیان اینکه "شهادت سردار حسن شاطری ملت ما را مقاوم‌تر می‌کند"، گفت: دشمنان بدانند که انتقام شهید حاج حسن شاطری را به زودی از اسرائیلی‌ها خواهیم گرفت.



ادامه مطلب ...
یک شنبه 29 بهمن 1391برچسب:, :: 19:21 :: نويسنده : زاهدی
 

 
به مناسبت سالروز قیام افتخارآفرین مردم تبریز،
 

 

 

یادی از قیام 29 بهمن تبریز

سایل تبلیغاتی وابسته به رژیم تلاش میکردند تا وانمود کنند قیام مردم تبریز بهیچوجه جنبه ایرانی و مذهبی نداشته و از سوی نیروهایی که در آن سـوی مرزهـا به سـر میبرند سازماندهی شده است

 





ادامه مطلب ...
یک شنبه 29 بهمن 1391برچسب:, :: 19:19 :: نويسنده : زاهدی

 
 
 
به مناسبت سالروز قیام افتخارآفرین مردم تبریز،

یادی از قیام 29 بهمن تبریز

سال 1356 سال شتاب حرکت اسلامی مردم ایران بود، روی کار آمدن کارتر و فشار دمکرات ها برای ایجاد رفرم هایی در فضای سیاسی ایران تأثیرات خود را در نیمه دوم سال پنجاه و شش نشان داد.



ادامه مطلب ...
یک شنبه 29 بهمن 1391برچسب:, :: 19:17 :: نويسنده : زاهدی
 
به مناسبت سالروز قیام افتخارآفرین مردم تبریز،

 

یادی از قیام 29 بهمن تبریز

 
سال 1356 سال شتاب حرکت اسلامی مردم ایران بود، روی کار آمدن کارتر و فشار دمکرات ها برای ایجاد رفرم هایی در فضای سیاسی ایران تأثیرات خود را در نیمه دوم سال پنجاه و شش نشان داد.

 

 

جعفریان یکی از اعضای حزب رستاخیز چند روز بعد از قیام اعلام کرد: «آشوبگران که تبریز را به آتش کشیدند تبریزی نبودند.»





ادامه مطلب ...
یک شنبه 29 بهمن 1391برچسب:, :: 19:15 :: نويسنده : زاهدی


به مناسبت سالروز قیام افتخارآفرین مردم تبریز،

یادی از قیام 29 بهمن تبریز

سال 1356 سال شتاب حرکت اسلامی مردم ایران بود، روی کار آمدن کارتر و فشار دمکرات ها برای ایجاد رفرم هایی در فضای سیاسی ایران تأثیرات خود را در نیمه دوم سال پنجاه و شش نشان داد.

جراید شاهنشاهی تبلیغ میکردند که علاوه بر تلفات جانی، خسارات مالی سنگینی نیز به مؤسسات ملی و خصوصی مردم وارد شده که به صدها میلیون ریال بالغ میشود.



ادامه مطلب ...
یک شنبه 29 بهمن 1391برچسب:, :: 19:12 :: نويسنده : زاهدی

به نوشته تراکتورچی هفته بیستم رقابت‌های لیگ دسته یک امروز با انجام ۱۳ بازی برگزار شد و در آن تیم‌های گسترش فولاد و شهرداری یاسوج با پیروزی مقابل حریفان به صدرنشینی‌ خود در گروه‌های خود  ادامه دادند.

در مهم‌ترین بازی‌های گروه الف گسترش فولاد مهمان استقلال اهواز بود و در پایان با یک گل این تیم را شکست داد تا همچنان صدرنشین این گروه باقی بماند. همچنین الوند همدان در خانه با نتیجه ۲ بر یک اتکای گرگان را شکست داد و در فاصله ۴ امتیازی گسترش فولاد، در رده دوم جدول قرار گرفت.

20111110185727 8090 0 normpppppppppppppp  چهار امتیاز از هفته بیستم لیگ یک/7اسفند هفته بیست و یکم



ادامه مطلب ...

در پی كاهش آمار ازدواج در بین دختران چینی، آنهایی كه دور از خانواده شان زندگی می كنند، با كرایه كردن شوهری بمدت یك روز، آنها را به خانواده شان معرفی می كنند تا از …

156096



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 26 بهمن 1391برچسب:, :: 23:5 :: نويسنده : زاهدی

قانون-سخت بودن ازدواج، آمارهای طلاق، هجوم فرهنگ‌ بیگانه و آموزش‌هایی که نیست، چهار ضلع اصلی است که می‌توان از آن به عنوان دلایلی برای افزایش همخانه شدن دختران و پسران بدون ازدواج رسمی بر شمرد.

به گزارش شهر، چندی پیش برای نخستین بار زنگ هشدار زندگی مشترک بدون ازدواج رسمی یا به عبارتی دیگر همخانه شدن دختران و پسران دانشجوی مجرد، توسط رییس کمیسیون اجتماعی شورای شهر تهران به صدا در آمد.

درد در اولين رابطه جنسي



ادامه مطلب ...
سه شنبه 24 بهمن 1391برچسب:, :: 16:41 :: نويسنده : زاهدی

یک نشریه برای کسانی که قصد تحصیل در دانشگاه را دارند، رشته‌هایی را پیشنهاد کرده که می تواند در بازار کار پولساز باشد.

قبولی در این رشته‌ها چندان سخت نیست و آینده شغلی خوبی هم در انتظار دانشجویان آن وجود دارد.

در حالی که کمتر از دو هفته از آغاز سال ۲۰۱۳ میلادی می‌گذرد، نشریه نیوجاب نیویو، فهرستی از پولسازترین مشاغل دنیا در سال میلادی جدید را منتشر کرده است.



ادامه مطلب ...
سه شنبه 24 بهمن 1391برچسب:, :: 16:36 :: نويسنده : زاهدی

به نوشته تراکتورچی مهاجم تیم تراکتورسازی گفت: امیدوارم سپاهان نتواند راه آهن را شکست دهد.

محمد ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار اوج نیوز، درباره دیدار تراکتورسازی و ملوان که با پیروزی تیمش همراه بود، اظهار داشت: من فقط می توانم بگویم خدا را شکر که ۳ امتیاز را گرفتیم. ما در نیمه اول اصلا خوب بازی نکردیم، با توجه به شرایط زمین در نیمه دوم هم خوب نبودیم اما بهتر شدیم. خوشحالم که سه امتیاز را گرفتیم و در کورس باقی ماندیم.

 



ادامه مطلب ...
دو شنبه 23 بهمن 1391برچسب:, :: 18:30 :: نويسنده : زاهدی

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد

درباره وبلاگ


سلام سلام خیلی خوش اومدین امیدوارم حداقل یه مطلب به دردتون بخوره بیشتر سعی ام تو وبلاگ برای مسایل فرهنگی و مهدویت و آخر الزمان هست اما روی برخی مسایل دیگه هم کار میکنم در هر صورت امیدوارم با نظرات خودتون منو از کمبود ها با خبر کنید تا رفع کنم و بهتر در خدمت باشم
آخرین مطالب
نويسندگان


ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 397
بازدید کل : 10597
تعداد مطالب : 192
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1