وبلاگ جامع
وبلاگی جامع برای همه

نماینده ولی‌فقیه در سپاه قدس با بیان اینکه "شهادت سردار حسن شاطری ملت ما را مقاوم‌تر می‌کند"، گفت: دشمنان بدانند که انتقام شهید حاج حسن شاطری را به زودی از اسرائیلی‌ها خواهیم گرفت.



ادامه مطلب ...
یک شنبه 29 بهمن 1391برچسب:, :: 19:21 :: نويسنده : زاهدی
 

 
به مناسبت سالروز قیام افتخارآفرین مردم تبریز،
 

 

 

یادی از قیام 29 بهمن تبریز

سایل تبلیغاتی وابسته به رژیم تلاش میکردند تا وانمود کنند قیام مردم تبریز بهیچوجه جنبه ایرانی و مذهبی نداشته و از سوی نیروهایی که در آن سـوی مرزهـا به سـر میبرند سازماندهی شده است

 





ادامه مطلب ...
یک شنبه 29 بهمن 1391برچسب:, :: 19:19 :: نويسنده : زاهدی

 
 
 
به مناسبت سالروز قیام افتخارآفرین مردم تبریز،

یادی از قیام 29 بهمن تبریز

سال 1356 سال شتاب حرکت اسلامی مردم ایران بود، روی کار آمدن کارتر و فشار دمکرات ها برای ایجاد رفرم هایی در فضای سیاسی ایران تأثیرات خود را در نیمه دوم سال پنجاه و شش نشان داد.



ادامه مطلب ...
یک شنبه 29 بهمن 1391برچسب:, :: 19:17 :: نويسنده : زاهدی
 
به مناسبت سالروز قیام افتخارآفرین مردم تبریز،

 

یادی از قیام 29 بهمن تبریز

 
سال 1356 سال شتاب حرکت اسلامی مردم ایران بود، روی کار آمدن کارتر و فشار دمکرات ها برای ایجاد رفرم هایی در فضای سیاسی ایران تأثیرات خود را در نیمه دوم سال پنجاه و شش نشان داد.

 

 

جعفریان یکی از اعضای حزب رستاخیز چند روز بعد از قیام اعلام کرد: «آشوبگران که تبریز را به آتش کشیدند تبریزی نبودند.»





ادامه مطلب ...
یک شنبه 29 بهمن 1391برچسب:, :: 19:15 :: نويسنده : زاهدی


به مناسبت سالروز قیام افتخارآفرین مردم تبریز،

یادی از قیام 29 بهمن تبریز

سال 1356 سال شتاب حرکت اسلامی مردم ایران بود، روی کار آمدن کارتر و فشار دمکرات ها برای ایجاد رفرم هایی در فضای سیاسی ایران تأثیرات خود را در نیمه دوم سال پنجاه و شش نشان داد.

جراید شاهنشاهی تبلیغ میکردند که علاوه بر تلفات جانی، خسارات مالی سنگینی نیز به مؤسسات ملی و خصوصی مردم وارد شده که به صدها میلیون ریال بالغ میشود.



ادامه مطلب ...
یک شنبه 29 بهمن 1391برچسب:, :: 19:12 :: نويسنده : زاهدی

به نوشته تراکتورچی هفته بیستم رقابت‌های لیگ دسته یک امروز با انجام ۱۳ بازی برگزار شد و در آن تیم‌های گسترش فولاد و شهرداری یاسوج با پیروزی مقابل حریفان به صدرنشینی‌ خود در گروه‌های خود  ادامه دادند.

در مهم‌ترین بازی‌های گروه الف گسترش فولاد مهمان استقلال اهواز بود و در پایان با یک گل این تیم را شکست داد تا همچنان صدرنشین این گروه باقی بماند. همچنین الوند همدان در خانه با نتیجه ۲ بر یک اتکای گرگان را شکست داد و در فاصله ۴ امتیازی گسترش فولاد، در رده دوم جدول قرار گرفت.

20111110185727 8090 0 normpppppppppppppp  چهار امتیاز از هفته بیستم لیگ یک/7اسفند هفته بیست و یکم



ادامه مطلب ...

دشمنی غرب با ادیان آسمانی و به خصوص اسلام، موضوع تازه ای نیست و سالیان سال است که در فیلم های هالیوودی و غیر هالیوودی شاهد تاخت و تاز و توهین آن ها به این دین مقدس و پاک هستیم.



ادامه مطلب ...
شنبه 28 بهمن 1391برچسب:, :: 17:17 :: نويسنده : زاهدی

دخترهاي خوب مثل سيب هاي روي درخت هستند...بهترين هايشان در بالاترين نقطه درخت قرار دارند!پسرها نمي خواهند به بهترين ها برسند چون مي ترسند سقوط کنند و زخمي بشوند، بنابراين به سيب هاي پوسيده روي زمين که خوب نيستند اما به دست آوردنشان آسان است اکتفا مي کنند...سيب هاي بالاي درخت فکر مي کنند مشکل از آنهاست در حالي که آنها فوق العاده اند . .... آنها فقط بايد منتظر آمدن پسري بمانند که آن قدر شجاع باشد که بتواند از درخت بالا بيايد!!!



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 26 بهمن 1391برچسب:, :: 23:28 :: نويسنده : زاهدی

وسیله ای خریدم دوتا کارگر گرفتم برای حملش گفتن 40 تومان من هم چونه زدم کردمش 30 تومان
رفتیم ساختمان و توی هوای گرم بهمن ماه بندر وسیله ها رو بردیم بالا امدیم پایین و دست کردم جیبم سه تا ده تومانی دادم بهشون
یکی از کارگر ده تومان خودش برداشت بیست تومان داد به اون یکی
صداش کردم گفتم مگر شریک نیستید
گفت چرا ولی اون عیالواره احتیاجش بیشتر از منه
من هم برای این طبع بلندش دوباره ده تومان بهش دادم
تشکر کرد دست کرد جیبش و دوباره پنج هزار تومان داد به اون یکی و رفتن

داشتم فکر میکردم هیچ وقت نتونستم اینقدر بزرگوار و بخشنده باشم
نه من و نه خیلی های دیگه که خیلی ادعای تحصیلات و با کلاسیمون میشه ؟؟

پنج شنبه 26 بهمن 1391برچسب:, :: 23:16 :: نويسنده : زاهدی

در این پست و پست‌های آتی پیشنهاداتی برای توسعه ذهن خواهم داشت. لطفا با من همراه شوید و نظرات و پیشنهادات خود را در رابطه با روش های توسعه ذهن بیان کنید.



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 26 بهمن 1391برچسب:, :: 23:12 :: نويسنده : زاهدی

در پی كاهش آمار ازدواج در بین دختران چینی، آنهایی كه دور از خانواده شان زندگی می كنند، با كرایه كردن شوهری بمدت یك روز، آنها را به خانواده شان معرفی می كنند تا از …

156096



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 26 بهمن 1391برچسب:, :: 23:5 :: نويسنده : زاهدی

قانون-سخت بودن ازدواج، آمارهای طلاق، هجوم فرهنگ‌ بیگانه و آموزش‌هایی که نیست، چهار ضلع اصلی است که می‌توان از آن به عنوان دلایلی برای افزایش همخانه شدن دختران و پسران بدون ازدواج رسمی بر شمرد.

به گزارش شهر، چندی پیش برای نخستین بار زنگ هشدار زندگی مشترک بدون ازدواج رسمی یا به عبارتی دیگر همخانه شدن دختران و پسران دانشجوی مجرد، توسط رییس کمیسیون اجتماعی شورای شهر تهران به صدا در آمد.

درد در اولين رابطه جنسي



ادامه مطلب ...
سه شنبه 24 بهمن 1391برچسب:, :: 16:41 :: نويسنده : زاهدی

یک نشریه برای کسانی که قصد تحصیل در دانشگاه را دارند، رشته‌هایی را پیشنهاد کرده که می تواند در بازار کار پولساز باشد.

قبولی در این رشته‌ها چندان سخت نیست و آینده شغلی خوبی هم در انتظار دانشجویان آن وجود دارد.

در حالی که کمتر از دو هفته از آغاز سال ۲۰۱۳ میلادی می‌گذرد، نشریه نیوجاب نیویو، فهرستی از پولسازترین مشاغل دنیا در سال میلادی جدید را منتشر کرده است.



ادامه مطلب ...
سه شنبه 24 بهمن 1391برچسب:, :: 16:36 :: نويسنده : زاهدی


اکثر این دختران چند روز پس از فرار جذب باندهای خرید و فروش موادمخدر و قاچاق می شوند و از آنها برای توزیع موادمخدر و یا اعمال منافی عفت سوء استفاده می کنند و برای اینکه فکر فرار و لو دادن اعضای گروه را به ذهن خود راه ندهند، صاحبان و گردانندگان باندهای فساد آنان را وادار به مصرف موادمخدر می کنند.

براساس تحقیقی که چندی پیش بر روی 200 دختر فراری صورت گرفته، بیش از 40 درصد این دختران دارای سابقه اعتیاد هستند که حشیش و تریاک عمده ترین مواد مصرفی بیش از 60 درصد دختران فراری را تشکیل می دهد.



ادامه مطلب ...
سه شنبه 24 بهمن 1391برچسب:, :: 16:29 :: نويسنده : زاهدی

چرا ابتکارات رسانه ملی در مسائل حجاب و مد موفق نبوده؟ آیا سینما و تلوزیون می توانند ذائقه مردم را در زمینه حجاب تغییر دهد؟

 



ادامه مطلب ...
دو شنبه 23 بهمن 1391برچسب:, :: 19:9 :: نويسنده : زاهدی

شاید شما هم یکسری عادت‌هایی داشته باشید که به مرور زمان موجب خرابی دندان هایتان شود؛ پس بهتر است که آنها را بشناسید و هر چه سریعتر ترک‌شان کنید. در ادامه ایمیل پرشین استار 22 مورد از عادت‌هایی که موجب خرابی دندان هایتان می‌شود را یادآور می شویم که امیدواریم آنها را بشناسید و انجام ندهید.



ادامه مطلب ...
دو شنبه 23 بهمن 1391برچسب:, :: 19:0 :: نويسنده : زاهدی

به نوشته تراکتورچی مهاجم تیم تراکتورسازی گفت: امیدوارم سپاهان نتواند راه آهن را شکست دهد.

محمد ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار اوج نیوز، درباره دیدار تراکتورسازی و ملوان که با پیروزی تیمش همراه بود، اظهار داشت: من فقط می توانم بگویم خدا را شکر که ۳ امتیاز را گرفتیم. ما در نیمه اول اصلا خوب بازی نکردیم، با توجه به شرایط زمین در نیمه دوم هم خوب نبودیم اما بهتر شدیم. خوشحالم که سه امتیاز را گرفتیم و در کورس باقی ماندیم.

 



ادامه مطلب ...
دو شنبه 23 بهمن 1391برچسب:, :: 18:30 :: نويسنده : زاهدی

نماز، تسبيح خداوند است که موجب نزدیکی  روحی و معنوی ما با او می  گردد  . نماز خواندن، تبادل انرژی  های منفی و  معيوب با انرژی  های مثبت و روحانی است که این تبادل در حالت  های مختلف  نمازخواندن، متفاوت بوده و به شرح زیر می  باشد : 



ادامه مطلب ...
دو شنبه 23 بهمن 1391برچسب:, :: 18:16 :: نويسنده : زاهدی

امر به معروف و نهي از منكر، پيشينه اي به قدمت تاريخ حيات انسان دارد. نخستين انسان دعوت كننده به نيكي، آدم بود و پس از وي نيز پيام آوران وحي و پيروان آنان در انجام اين وظيفه مهم تلاش كرده ‏اند. تاكيدهاي مكرر قرآن كريم، در خصوص امر به معروف و نهي از منكر بيانگر اهميتي است كه اسلام براي سالم سازي محيط اجتماع و مبارزه با عوامل فساد و گناه قائل شده است.
اهميت فريضه امر به معروف و نهي از منكر تا بدانجاست كه ساير فرايض و دستورهاي اسلامي در پرتو اجراي آن، بر پا داشته مي‏شود و جامعه اسلامي محقق مي‏گردد؛ از اين رو هرگاه در جامعه ‏اي اين فريضه مهم به اجرا گذاشته نشود و افراد در قبال پياده شدن اين امر خطير احساس مسئوليت نكنند مرگ آن جامعه حتمي خواهد بود. قيام امام حسين (عليه السّلام) نيز براي اجراي اين دو فريضه الهي بود. صراط نیوز از امروز تا فرا رسیدم ماه محرم الحرام که ماه عزاداری برای سالار شهیدان است هر هفته دو مقاله در چگونگی اجرای امر به معروف و نهی از منکر در سطح جامعه و موارد متعدد لزوم به جا آوردن این فریضه منتشر می نماید .



ادامه مطلب ...
دو شنبه 23 بهمن 1391برچسب:, :: 18:13 :: نويسنده : زاهدی

جابر بن عبدالله انصارى گوید:

روزى به همراه مولاى متّقیان، امام على علیه السلام بودم، شخصى را دیدیم كه مشغول نماز است، حضرت به او خطاب كرد و فرمود: آیا معنا و مفهوم نماز را مى‌دانى كه چگونه و براى چه مى‌باشد؟

اظهار داشت: آیا براى نماز مفهومى غیر از عبادت هم هست؟

حضرت فرمود: آرى، به حقّ آن كسى كه محمّد صلّى الله علیه و آله را به نبوّت مبعوث گردانید، نماز داراى تأویل و مفهومى است كه تمام معناى عبودیّت در آن خواهد بود.

آن شخص عرض كرد: پس مرا تعلیم فرما.



ادامه مطلب ...
دو شنبه 23 بهمن 1391برچسب:, :: 18:4 :: نويسنده : زاهدی

دوست عزیز
کلاس ، داشتنیه … گذاشتنی نیست …!
جهت اطلاع عرض کردم !
.
 
.
.
به بابام گفتم حس داشتن یه پسر خوب چه جوریه !؟
گفت نمیدونم برو از مامان بزرگت بپرس !



ادامه مطلب ...
یک شنبه 15 بهمن 1391برچسب:, :: 19:53 :: نويسنده : زاهدی

                    لطفا تا ته بخون خیلی جالبه...پشیمون نمیشی..                



ادامه مطلب ...
یک شنبه 15 بهمن 1391برچسب:, :: 19:52 :: نويسنده : زاهدی

تا حال خیلی درمورد باورها و اعتقادات و اینکه چطور می توانید برای داشتن زندگی بهتر آنها را تغییر دهید حرف زده ایم. باورها و اعتقادات خاصی هستند که افراد زیادی را اسیر خود کرده اند و امروز می خواهیم آن باورها را بررسی کنیم.
اعتقادات ما در قدم اول از والدین، معلمین، همسالان، تلویزیون و رسانه ها نشات می گیرد. وقتی سنمان کم است فکر می کنیم بزرگترهایمان بیشتر از ما می دانند به همین خاطر به هرچه که می گویند اعتماد می کنیم. اما هرچه سنمان بالاتر می رود، دیگر خودمان اعتقادات و باورهایمان نسبت به دنیا را شکل می دهیم. اما کمی از ته نشین اعتقادات دوران کودکی در ما می ماند. گاهی اوقات بدون اینکه خودمان خبر داشته باشیم درونمان لانه می سازند.
در زیر به برخی از این باورها و اعتقادات اشاره می کنیم. آیا این اعتقادات را در خودتان می بینید و اگر دیدید سعی کنید آنها را تغییر دهید.



ادامه مطلب ...
یک شنبه 15 بهمن 1391برچسب:, :: 19:50 :: نويسنده : زاهدی

اهل دانشگاهم
رشته ام الافیست
جیبهایم خالی ست
پدری دارم



ادامه مطلب ...
یک شنبه 15 بهمن 1391برچسب:, :: 19:46 :: نويسنده : زاهدی

حدود ۲۵۰ سال پیش از میلاد در چین باستان شاهزاده ای تصمیم یه ازدواج گرفت با مرد خردمندی مشورت کرد و تصمیم گرفت تمام دختران جوان منطقه را دعوت کند تا دختری سزاوار را انتخاب کند. وقتی خدمتکار پیر قصر، ماجرا را شنید بشدت غمگین شد چون دختر او مخفیانه عاشق شاهزاده بود ، دخترش گفت او هم به آن مهمانی خواهد رفت. مادر گفت: تو شانسی نداری، نه ثروتمندی و نه خیلی زیبا.



ادامه مطلب ...
جمعه 13 بهمن 1391برچسب:, :: 23:33 :: نويسنده : زاهدی

سلام آقايي كه 3هزار ميليارد اختلاس كردي......
خوب هستين؟؟؟؟نميدونم كدوم جزيره هستين ....
ولي خدايش دمتون گرم حال كردين حق اينارو بردين؟؟؟؟



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 12 بهمن 1391برچسب:, :: 20:46 :: نويسنده : زاهدی

افسران - عمو میگه زمانِ شاه...

پنج شنبه 12 بهمن 1391برچسب:, :: 20:32 :: نويسنده : زاهدی

حوصله‏ اش از همه بیش است و نفسش از همه خوارتر .
برتری جویی را خوش ندارد و از خودنمایی بیزار است .



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 12 بهمن 1391برچسب:, :: 20:23 :: نويسنده : زاهدی

در این مطلب قصد داریم بازی های ۶ تیم بالای جدول رده بندی را در هفته ۲۵ لیگ برتر به صورت اجمالی بررسی کنیم

تا هفته بیست و چهارم یعنی هفته ما قبل ۲۵ لیگ ایران جدول رده بندی تیم ها به صورت زیر است



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 12 بهمن 1391برچسب:, :: 20:17 :: نويسنده : زاهدی

آنهایی كه نسبت به حجاب و دین و احكام الهی لا قید و بی خیالند كه هیچ، مخاطب ما كسانی هستند كه ریشه مذهبی دارند و اهل دین و شریعتند و موافق حضور زن در جامعه، البته اكثریت این گروه هنوز متوجه عواقب و پیام های این حضور نیستند و نمی دانند كه حضور زن در جامعه نمی تواند خالی از اختلاط و نقض حریم های شرعی و اخلاقی باشد زیرا زن نمی تواند فارغ از جذابیت در جامعه ظاهر شود.




ادامه مطلب ...
پنج شنبه 12 بهمن 1391برچسب:زن,حجاب,جنسیت,نگاه,محرم,نامحرم,فساد,جامعه, :: 20:10 :: نويسنده : زاهدی

قطعا،الهام غیبى در انتخاب این نام بى‏دخالت نبوده است.زیرا نام محمد،اگر چه در میان اعراب معروف بود،ولى کمتر کسى تا آن زمان به آن نام نامیده شده بود.طبق آمار دقیقى که بعضى از تاریخ نویسان بدست آورده‏اند،تا آن روز فقط شانزده نفر به این اسم نامگذارى شده بودند.چنانکه شاعر در این باره گوید:



ادامه مطلب ...
یک شنبه 8 بهمن 1391برچسب:, :: 21:26 :: نويسنده : زاهدی


دشنه ي شرك و پليدي تشنه

خون سرخ و پاك اسماعيل بود


طينت هر كس اسيرتيرگي

هرزباني گرم قال و قيل بود



ادامه مطلب ...
یک شنبه 8 بهمن 1391برچسب:, :: 21:24 :: نويسنده : زاهدی


بده ساقى مى باقى که غرق عشرت و شادى
دل اولاد آدم گشت از میلاد پیغمبر

تعالى الله از این نعمت کز او اسباب آسایش
براى ما فراهم گشت از میلاد پیغمبر



ادامه مطلب ...
یک شنبه 8 بهمن 1391برچسب:, :: 21:20 :: نويسنده : زاهدی
یک شنبه 8 بهمن 1391برچسب:, :: 21:16 :: نويسنده : زاهدی


تولد گل‏های محمدی، رویشی از مهتاب را
سر باغچه لحظه ‏ها ریخته است.
زمین، حق دارد در خود نگنجد
از این بشارت حجیم.



ادامه مطلب ...
یک شنبه 8 بهمن 1391برچسب:, :: 21:13 :: نويسنده : زاهدی

 

دکتر اندی واسهول از موسسه تحقیقات تاریخی دانشگاه ام آی تی آمریکا میگوید: مطابق تحقیقات تیم وی، باراک اوباما ذاتا از اهالی جنوب ایران وشیعه است.

به گفته وی ,خاندان اوباما در حقیقت همان خاندان معروف اُوبامای بوشهر هستند که در دوران قاجاریه جلای وطن کرده و طی چند نسل به آمریکا رسیده اند. جد بزرگ اوباما، میر حسن خان اوبامایی که از میرآب های معروف بوشهر بوده و به همین خاطر اُوباما (یعنی “آب با ما” می باشد) پس از یک نزاع خونین با سقاباشی ناصرالدین شاه قاجار از بوشهر فرار کرده به سرحدات عثمانی می رود.



ادامه مطلب ...
یک شنبه 8 بهمن 1391برچسب:, :: 21:4 :: نويسنده : زاهدی

جهان از ریزترین ذراتش که تا به حال بشر توان دیدن آن را یافته تا دورترین کهکشان ها، نمونه بارزی از حرکت و پویایی است. پویایی نیاز به خلاقیت دارد. روزگاری پدران ما این خلاقیت را در رادیوهای ترانزیستوری شاهد بودند و امروز ما در دنیای دیجیتال. شاید هم فردا فرزندان ما در دنیای پرتوهای عجیب و غریب.



ادامه مطلب ...
یک شنبه 8 بهمن 1391برچسب:, :: 20:59 :: نويسنده : زاهدی

یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از توافقات نسبی در جلسات مشترک دولت و مجلس برای اجرای فاز دوم هدفمندی یارانهها و درآمد بیش از ۱۰۰ هزار میلیارد تومانی خبر داد و گفت دولت قصد دارد به طور متوسط قیمت حاملهای انرژی را تا ۵/۴ برابر افزایش دهد.



ادامه مطلب ...
یک شنبه 8 بهمن 1391برچسب:, :: 20:58 :: نويسنده : زاهدی

او که این اقدام خود را یوتویوب اعلام کرده است میگوید به محض اینکه تولد 18 سالگی ام به پایان رسید تصمیم گرفتم ایده ام را عملی کنم تا مادر مریضم درمان شود.



ادامه مطلب ...
جمعه 6 بهمن 1391برچسب:, :: 22:4 :: نويسنده : زاهدی

علی، اهداکننده کلیه دراین باره گفت: 40ساله، اهل تبریز وکارگر کفاشی هستم. سال 81 مادرم دچار ناراحتی قلبی شد که با عجله اورا به بیمارستان منتقل کرده و پزشکان وی را به بخش سی سی یو بردند.اما همان زمان دختر جوانی به نام ثریا را دیدم که روی تخت بیمارستان دیالیزمی‌شد. بدین ترتیب پس از بررسی‌های لازم تصمیم گرفتم کلیه ام را به اواهدا کنم. بنابراین راهی دفترانجمن بیماران کلیوی در تبریز شدم و آنها نیز مقدمات کار را فراهم کردند.



ادامه مطلب ...
جمعه 6 بهمن 1391برچسب:, :: 21:59 :: نويسنده : زاهدی

درباره وبلاگ


سلام سلام خیلی خوش اومدین امیدوارم حداقل یه مطلب به دردتون بخوره بیشتر سعی ام تو وبلاگ برای مسایل فرهنگی و مهدویت و آخر الزمان هست اما روی برخی مسایل دیگه هم کار میکنم در هر صورت امیدوارم با نظرات خودتون منو از کمبود ها با خبر کنید تا رفع کنم و بهتر در خدمت باشم
آخرین مطالب
نويسندگان


ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 397
بازدید کل : 10597
تعداد مطالب : 192
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1