وبلاگ جامع
وبلاگی جامع برای همه

او که این اقدام خود را یوتویوب اعلام کرده است میگوید به محض اینکه تولد 18 سالگی ام به پایان رسید تصمیم گرفتم ایده ام را عملی کنم تا مادر مریضم درمان شود.



ادامه مطلب ...
جمعه 6 بهمن 1391برچسب:, :: 22:4 :: نويسنده : زاهدی

علی، اهداکننده کلیه دراین باره گفت: 40ساله، اهل تبریز وکارگر کفاشی هستم. سال 81 مادرم دچار ناراحتی قلبی شد که با عجله اورا به بیمارستان منتقل کرده و پزشکان وی را به بخش سی سی یو بردند.اما همان زمان دختر جوانی به نام ثریا را دیدم که روی تخت بیمارستان دیالیزمی‌شد. بدین ترتیب پس از بررسی‌های لازم تصمیم گرفتم کلیه ام را به اواهدا کنم. بنابراین راهی دفترانجمن بیماران کلیوی در تبریز شدم و آنها نیز مقدمات کار را فراهم کردند.



ادامه مطلب ...
جمعه 6 بهمن 1391برچسب:, :: 21:59 :: نويسنده : زاهدی

به گزارش گلشن راز سایت تابناک نوشت: با گذشت مدتی از ثبت تار به عنوان میراث ملی کشور آذربایجان و فروکش کردن اعتراض پیوسته بزرگان موسیقی سنتی ایران و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در اعتراض به تعلل سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، معاون میراث فرهنگیِ سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در اظهاراتی عجیب نه تنها این واقعه را پذیرفته، بلکه اتفاقی نیکی قلمداد کرده که باید با عشق پذیرایش شد و استدلال بسیار عجیبی را آورده تا از این پس دیگر اعتراض به تعلل متولی میراث فرهنگی کشور نیز محلی از اعراب نداشته باشد



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 5 بهمن 1391برچسب:, :: 9:54 :: نويسنده : زاهدی

رییس شورای ثبت آثار تاریخی و فرهنگی آذربایجان‌شرقی از پایان فاز نخست مرمت حمام تاریخی دوره‌ی ایلخانی شهر تسوج خبر داد.




ادامه مطلب ...
پنج شنبه 5 بهمن 1391برچسب:, :: 8:56 :: نويسنده : زاهدی

عملکرد کجدار و مریض برخی از وبلاگ های خبری در آذربایجان شرقی که گاه با آبروریزی افراد و شیوع زردنویسی در فضای مجازی همراه بوده، ضرورت وجود چنین وبلاگ هایی را زیرسئوال برده و عده ای خواهان تعطیلی کامل آنها شده اند.

 



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 5 بهمن 1391برچسب:, :: 8:52 :: نويسنده : زاهدی

مانیا اکبری که از سازندگان فیلم های بی محتوا و سبک در عرصه هنر است، در مصاحبه ها و معرکه گیری بی بی سی فارسی مطالبی را بیان کرد که به لحاظ بی تناسبی و ضد و نقیض گویی، موجب شگفتی مجری فرسوده بی بی سی “عنایت فانی” نیز شد و دائما با چالش های وی مواجه شد. بنابراین گزارش این خانم خود شیفته که علاقه زیادی دارد که خود را حائز معلومات زیادی نشان دهد، در سخنان خود مثال هایی زد که موجب خنده و مضحکه شد.



ادامه مطلب ...
دو شنبه 2 بهمن 1391برچسب:, :: 21:26 :: نويسنده : زاهدی

دوستی و رفاقت چهره ها، همیشه جذاب و پرحاشیه است. اینکه کدام بازیگر سینما با چه کسی رفاقت می کند یا کدام چهره سیاسی حاضر است به خاطر یک رفاقت، هزار ماجرای داغ و مهم را به جان بخرد یا کدام ورزشکار، خسته از یک روز سنگین تمرین گوشی موبایلش را برمی دارد.

اینکه این آدم ها چه کسی را محرم حریم خصوصی خود می کنند و البته گاهی هم از محرمیت خارجش می کنند، گزارشی است که در این صفحه می خوانید.



ادامه مطلب ...
یک شنبه 1 بهمن 1391برچسب:, :: 18:40 :: نويسنده : زاهدی

زنی با مراجعه به دادگاه خانواده شهید محلاتی دادخواست جدایی خود را به قاضی شعبه 254 این مجتمع قضایی خانواده ارائه كرد.
این زن 28 ساله در حضور قاضی این شعبه با بیان اینكه حق طلاق در دست من است، گفت: شوهرم هیچ‌گونه مشكل روحی و جسمی نداشته و اصلاً به رفت و آمد من كار ندارد ولی من از این وضع خسته شده‌ام چرا كه شوهرم را نسبت به خود بی‌تفاوت می‌دانم



ادامه مطلب ...
شنبه 30 دی 1391برچسب:, :: 19:15 :: نويسنده : زاهدی

در لیست شخصیت های تاثیرگذار جهان امروز که در مجله فوربز چاپ آمریکا منتشر شده است، نام چند ایرانی از جمله خانم پریسا تبریز که به او شاهدخت امنیت گوگل میگویند، به چشم می‎خورد.



ادامه مطلب ...
جمعه 29 دی 1391برچسب:, :: 21:17 :: نويسنده : زاهدی

این زوج جوان هردو "کلی هیلدبرنت" نام دارند و سه سال پیش از طریق فیسبوک با هم آشنا شدند و ازدواج کرده اند اما اخیرا خبر جدایی شان همانند ازدواج پر حاشیه ای که داشتند همه جا منتشر شد.آقای "هیلدبرنت" علت جدایی شان را تفاوتهای آشتی ناپذیر و عدم تفاهم اعلام کرده است. او اضافه میکند این بهترین تصمیم برای هردوی آنهاست.

جمعه 29 دی 1391برچسب:, :: 21:15 :: نويسنده : زاهدی

تعجب نکنید. درست دیدید و خوانده اید. آری متاسفانه لباس های نامریی زنانه به زودی حراج می شود. لباس هایی که فقط اسم لباس را یدک می کشند. حتما باور نمی کنید. حق دارید. هرچندکه باورش سخت وبسیار تلخ است اما واقعیت دارد. منبع خبر بسیار موثق و مطمئن است.



ادامه مطلب ...
یک شنبه 24 دی 1391برچسب:, :: 19:36 :: نويسنده : زاهدی

امروز هوای تبریز به طرز وحشتناکی سرد و از طرفی دیگر تمرین تراکتور نیز تعطیل بود
در این بحث که بازیکنان دوست داشتنی تراکتور بارها در گذشته تعصب خود را به باشگاه نشان داده اند و همه هواداران تراکتور به متعصب بودن بازکنان تراکتور ایمان دارند و این امر از شعار هایی که هواداران در ورزشگاه ها سر می دهند کاملا مشخص است و یکی از بارزترین مشخصات تیم تراکتور در مقایسه با سایر باشگاه ها در این نکته نهفته است که  بین باشگاه ، تیم ، هواداران و کادر فنی همواره تعامل خوبی برقرار بوده و در طول ۴ سالی که تیم در لیگ برتر حضور داشته همواره این ارتباط خوب و دوست داشتنی حسادت دشمنان تراکتور برانگیخته است



ادامه مطلب ...
جمعه 22 دی 1391برچسب:تراکتور,تراکتورچی,تبریز,تمرین,تعطیلی,سردی هوا, :: 22:28 :: نويسنده : زاهدی

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد

درباره وبلاگ


سلام سلام خیلی خوش اومدین امیدوارم حداقل یه مطلب به دردتون بخوره بیشتر سعی ام تو وبلاگ برای مسایل فرهنگی و مهدویت و آخر الزمان هست اما روی برخی مسایل دیگه هم کار میکنم در هر صورت امیدوارم با نظرات خودتون منو از کمبود ها با خبر کنید تا رفع کنم و بهتر در خدمت باشم
آخرین مطالب
نويسندگان


ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 192
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1