وبلاگ جامع
وبلاگی جامع برای همه

در تحقیقاتی که اخیرا صورت گرفته مشخص شده که عرب­های ثروتمند حاشیه خیلج فارس به بهانه مسافرت و تفریح به کشورهای جنوب و جنوب شرق آسیا سفر کرده و در آنجا با کمک دلال­های عشقی و مفتی­ های وهابی، با زنان و به ویژه دختران جوان ازدواج موقت انجام می دهند. اعراب مفتی اسم این ازدواج را «ازدواج حلال» نامیده­ اند، ولی ساکنین کشورهای مقصد به این نوع ازدواج­های موقت، عنوان «فاحشگی حلال» را داده­ اند.

 

 

رابطه جنسي



ادامه مطلب ...
سه شنبه 13 فروردين 1392برچسب:, :: 12:47 :: نويسنده : زاهدی

فكر مي كنم ماخوذ به حيا بودن و خجالتي بودن، دو مقوله تفكيك شده از يكديگر است. من به خاطر تربيت خانوادگي ماخوذ به حيا هستم اما خجالتي بودن را قبول ندارم. شايد به خاطر نقش هايي كه بازي كرده ام اين تصور وجود دارد كه من آدم خجالتي هستم اما در زندگي شخصي هيچ وقت خجالتي نبوده ام و جايي كه حس كنم دارند حقم را پايمال مي كنند، محكم مي ايستم و حقم را مطالبه مي كنم.

شبنم قلي خاني



ادامه مطلب ...
سه شنبه 13 فروردين 1392برچسب:, :: 12:45 :: نويسنده : زاهدی

سرهنگ نیکنام در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با جرایم علیه اخلاق و عفت عمومی، کارشناسان وبلاگی را که اقدام به انتشار و بارگزاری تصاویر مستهجن و مبتذل کرده بود، شناسایی کردند.



ادامه مطلب ...
سه شنبه 13 فروردين 1392برچسب:, :: 12:43 :: نويسنده : زاهدی

اصل بر این است که هر مذهبی و هر دینی و هر فرهنگی مخالفانی داشته باشد که برای از بین بردن آن به هر تلاشی و کوششی صبر کرده و سختی های این مخالفت را تحمل کرده اند. مسئله دین هم از این امر مستثنی نیست و از روز آغازین، هر کدام از مذهب ها مخالفانی داشته اند که در هر دوره ای به روش و سبک آن دوره به مخالفت با دین پرداخته اند. روزگاری بود که انبیا توسط کسانی که مخالف دین بودند مورد آزار و اذیت قرار می گرفتند

 



ادامه مطلب ...
جمعه 9 فروردين 1392برچسب:, :: 23:31 :: نويسنده : زاهدی

یكی از احكام الهی مستحبات است و از جمله از مستحبات سنت ها و سیرهای انسان هاست ، كه در قالب آداب و رسوم مردمی برگرفته از سنت كهن ملی به وجود آمده است ؛ و یكی از سنت كهن ملی ایران عید نوروز سالانه است كه هر چند از كهن ترین سنت ملی ایرانیان است در درون خود آداب و رسوم ، زیبایی هایی دارد كه انسان ها با مراعات كردن آن همراه با اعتدال می توانند از این آداب و رسوم به نحو احسن استفاده كنند و  در قالب اسلام ثواب ببرند.



ادامه مطلب ...
جمعه 9 فروردين 1392برچسب:, :: 23:28 :: نويسنده : زاهدی
بعضی از فیلسوفان دین معتقد اند، هر مکتبی که از سه عنصر اصلی تشکیل شده باشد دین مینامند .
1- برای عالم محسوسات عالمی دیگر هست .
2- جها ن طبیعت هدف دار است .
3- جهان هستی دارای نظام اخلاقی است .
در ملاحظه ی اصل اول باید گفت، انسان یک حقیقتی است که بین مرز عالم طبیعت و فوق طبیعت قرار دارد،



ادامه مطلب ...
جمعه 9 فروردين 1392برچسب:, :: 23:14 :: نويسنده : زاهدی

تعریف جنگ نرم

مفهوم جنگ نرم (Soft Warfare) در مقابل جنگ سخت (Warfare Hard) است و تعريف واحدی كه مورد پذيرش همگان باشد ندارد.

«جان كالينز» تئوريسين دانشگاه ملي جنگ آمريكا، جنگ نرم را عبارت از “استفاده طراحي شده از تبليغات و ابزارهاي مربوط به آن، براي نفوذ در مختصات فكري دشمن با توسل به شيوه هايي كه موجب پيشرفت مقاصد امنيت ملي مجري مي شود”، مي داند.



ادامه مطلب ...
جمعه 9 فروردين 1392برچسب:, :: 22:53 :: نويسنده : زاهدی

در سال 1333 ه.ش در شهرستان میاندوآب در یك خانواده مذهبی و با ایمان متولد شد. در دوران كودكی، مادرش را – كه بانویی باایمان بود – از دست داد. تحصیلات ابتدایی و متوسطه را در ارومیه به پایان رسانید و در دوره دبیرستان (همزمان با شهادت برادرش علی باكری به دست دژخیمان ساواك) وارد جریانات سیاسی شد



ادامه مطلب ...
جمعه 9 فروردين 1392برچسب:, :: 22:36 :: نويسنده : زاهدی

پیامبر اکرم(ص) فرمود: در روز قیامت جبرئیل به فاطمه خطاب می کند: ای فاطمه! هرچه دوست داری از خدای خویش بخواه. فاطمه می‏گوید: "خدایا شیعیان من و فرزندانم را نجات بده". در این زمان خداوند به فاطمه می‏فرماید: "اینک در میان اهل محشر برو؛ هرکس که به تو پناهنده شود همراه تو وارد بهشت خواهد شد". در این هنگام همه مردم آرزو می کنند ای کاش فاطمی بودند. (بحارالانوار، ج8 ، ص53 ،روایت 62.)



ادامه مطلب ...
جمعه 9 فروردين 1392برچسب:, :: 21:57 :: نويسنده : زاهدی

خداوند دانا و حکیم، بر اساس علم و حکمت بی مثال خویش، موجودات عالم هستی را به منظور تکثیر و تولید مثل، به گونه ای آفریده که در ازاء موجود نر، موجود ماده ای وجود داشته باشد، تا از این طریق به بقاء نسل تداوم بخشیده و نظام زیبایی آفرینش را پایدار و مستحکم نموده باشد. حال با توجه به این مطلب، ما در این نوشتار بر آنیم که به این پرسش بپردازیم که آیا شیطان نیز، همگام با سایر جانداران، از این قانون نظام هستی، جهت تکثیر نسل استفاده کرده و برای خود جفتی اختیار نموده است یا خیر؟!



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 1 فروردين 1392برچسب:, :: 11:30 :: نويسنده : زاهدی

نفس باد صبا
عشقی از جنس طلا
دوری و دفع بلا
سال پر سود و صفا



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 30 اسفند 1391برچسب:, :: 16:58 :: نويسنده : زاهدی

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام به مناسبت آغاز سال ۱۳۹۲، با اشاره به حرکت رو به جلوی ملت ایران در سال گذشته بویژه در مواجهه ی اقتصادی و سیاسی با جهان استکبار، چشم انداز سال ۹۲ را امیدوارانه و همراه با پیشرفت و تحرک و ورزیدگی و حضور جهادی ملت ایران در عرصه های سیاسی و اقتصادی دانستند و تاکید کردند: با این نگاه، سال ۹۲ را "سال حماسه ی سیاسی و حماسه ی اقتصادی" نامگذاری می کنیم.



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 30 اسفند 1391برچسب:, :: 16:56 :: نويسنده : زاهدی

غلامرضا باغ آبادی در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال تراکتورسازی پیش از بازی با تیم نفت تهران ضمن بیان مطلب فوق گفت: در حال حاضر همه تلاش خود را می کنیم تا بازیکنان را از حال و هوای برد مقابل تیم الجزیره خارج کنیم چون آمار نشان می‌دهد تیم نفت تهران در نیم فصل دوم از نظر کسب امتیاز پس از تیم های استقلال و تراکتورسازی در رده سوم جدول لیگ قرار دارد.



ادامه مطلب ...
شنبه 12 اسفند 1391برچسب:, :: 19:43 :: نويسنده : زاهدی

عضو کميسيون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: قطعا اجراي فاز دوم هدفمندي يارانه‌ها در سه ماه اول سال 92 صورت نمي‌پذيرد زيرا بودجه در اين مدت به صورت سه دوازدهم بوده تا دستگاه‌ها براي مخارجشان مثل حقوق پرسنل و... کسري نداشته باشند و در سه ماهه دوم نيز با توجه به بحث انتخابات بعيد است که مجلس اين مسئله را مطرح کند.



ادامه مطلب ...
شنبه 12 اسفند 1391برچسب:, :: 19:41 :: نويسنده : زاهدی

آلکس سوسی دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا در نامه ای به مهدی محمد نبی دبیرکل فدراسیون ایران به دو بازیکن تیم تراکتورسازی تذکر داد.

دو بازیکن مورد نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا، محمد ابراهیمی و محمد نصرتی هستند که در بازی مقابل الجزیره امارات، محمد ابراهیمی دو کارت زرد گرفته و از بازی اخراج شده و محمد نصرتی کارت زرد دریافت کرده است.

محمد ابراهیمی به دلیل تاخیر در شروع بازی و بزرگنمایی و فریب دادن داور اخرا ج شده و تذکر گرفته و محمد نصرتی به دلیل رفتار غیرورزشی تذکر گرفته است.

به این ترتیب محمد ابراهیمی از بازی بعدی این تیم مقابل الجیش قطر محروم خواهد بود.

کنفدراسیون فوتبال آسیا، امیدوار است شاهد تکرار چنین حرکاتی در بازیهای آینده تراکتورسازی نباشد.

شنبه 12 اسفند 1391برچسب:, :: 19:40 :: نويسنده : زاهدی
درباره وبلاگ


سلام سلام خیلی خوش اومدین امیدوارم حداقل یه مطلب به دردتون بخوره بیشتر سعی ام تو وبلاگ برای مسایل فرهنگی و مهدویت و آخر الزمان هست اما روی برخی مسایل دیگه هم کار میکنم در هر صورت امیدوارم با نظرات خودتون منو از کمبود ها با خبر کنید تا رفع کنم و بهتر در خدمت باشم
آخرین مطالب
نويسندگان


ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 398
بازدید کل : 10598
تعداد مطالب : 192
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1