وبلاگ جامع
وبلاگی جامع برای همه

 

دکتر اندی واسهول از موسسه تحقیقات تاریخی دانشگاه ام آی تی آمریکا میگوید: مطابق تحقیقات تیم وی، باراک اوباما ذاتا از اهالی جنوب ایران وشیعه است.

به گفته وی ,خاندان اوباما در حقیقت همان خاندان معروف اُوبامای بوشهر هستند که در دوران قاجاریه جلای وطن کرده و طی چند نسل به آمریکا رسیده اند. جد بزرگ اوباما، میر حسن خان اوبامایی که از میرآب های معروف بوشهر بوده و به همین خاطر اُوباما (یعنی “آب با ما” می باشد) پس از یک نزاع خونین با سقاباشی ناصرالدین شاه قاجار از بوشهر فرار کرده به سرحدات عثمانی می رود.



ادامه مطلب ...
یک شنبه 8 بهمن 1391برچسب:, :: 21:4 :: نويسنده : زاهدی

جهان از ریزترین ذراتش که تا به حال بشر توان دیدن آن را یافته تا دورترین کهکشان ها، نمونه بارزی از حرکت و پویایی است. پویایی نیاز به خلاقیت دارد. روزگاری پدران ما این خلاقیت را در رادیوهای ترانزیستوری شاهد بودند و امروز ما در دنیای دیجیتال. شاید هم فردا فرزندان ما در دنیای پرتوهای عجیب و غریب.



ادامه مطلب ...
یک شنبه 8 بهمن 1391برچسب:, :: 20:59 :: نويسنده : زاهدی

یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از توافقات نسبی در جلسات مشترک دولت و مجلس برای اجرای فاز دوم هدفمندی یارانهها و درآمد بیش از ۱۰۰ هزار میلیارد تومانی خبر داد و گفت دولت قصد دارد به طور متوسط قیمت حاملهای انرژی را تا ۵/۴ برابر افزایش دهد.



ادامه مطلب ...
یک شنبه 8 بهمن 1391برچسب:, :: 20:58 :: نويسنده : زاهدی

او که این اقدام خود را یوتویوب اعلام کرده است میگوید به محض اینکه تولد 18 سالگی ام به پایان رسید تصمیم گرفتم ایده ام را عملی کنم تا مادر مریضم درمان شود.



ادامه مطلب ...
جمعه 6 بهمن 1391برچسب:, :: 22:4 :: نويسنده : زاهدی

علی، اهداکننده کلیه دراین باره گفت: 40ساله، اهل تبریز وکارگر کفاشی هستم. سال 81 مادرم دچار ناراحتی قلبی شد که با عجله اورا به بیمارستان منتقل کرده و پزشکان وی را به بخش سی سی یو بردند.اما همان زمان دختر جوانی به نام ثریا را دیدم که روی تخت بیمارستان دیالیزمی‌شد. بدین ترتیب پس از بررسی‌های لازم تصمیم گرفتم کلیه ام را به اواهدا کنم. بنابراین راهی دفترانجمن بیماران کلیوی در تبریز شدم و آنها نیز مقدمات کار را فراهم کردند.



ادامه مطلب ...
جمعه 6 بهمن 1391برچسب:, :: 21:59 :: نويسنده : زاهدی

به گزارش گلشن راز سایت تابناک نوشت: با گذشت مدتی از ثبت تار به عنوان میراث ملی کشور آذربایجان و فروکش کردن اعتراض پیوسته بزرگان موسیقی سنتی ایران و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در اعتراض به تعلل سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، معاون میراث فرهنگیِ سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در اظهاراتی عجیب نه تنها این واقعه را پذیرفته، بلکه اتفاقی نیکی قلمداد کرده که باید با عشق پذیرایش شد و استدلال بسیار عجیبی را آورده تا از این پس دیگر اعتراض به تعلل متولی میراث فرهنگی کشور نیز محلی از اعراب نداشته باشد



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 5 بهمن 1391برچسب:, :: 9:54 :: نويسنده : زاهدی

من این مطلب رو از وبلاگ مقر موعود نقل میکنم و به نظر خودم بهتره تا آخرش بخونین با هر اعتقاد و نظری که دارین


"

اگر بفهمید قرار است توی این پُست دربارهٔ «حجاب و عفاف» بنویسم، چقدر طول می‌کشد تا این صفحه را ببندید؟ سه سوت؟ چند ثانیه؟ بعد از یک اسکرول کلی؟ یا بعد از خواندن کل مطلب؟

من باشم احتمالاً به احترام نویسنده یک اسکرول می‌کنم و ....بعد می‌بندم. راحت‌تر بگویم؛ من ِ چادری ِ طرفدار حجاب، آلرژی پیدا کرده‌ام به عبارت «حجاب و عفاف» از بس که هر کسی از راه رسید شعار حجاب و عفاف داد و «طرح»."




ادامه مطلب ...
پنج شنبه 5 بهمن 1391برچسب:, :: 9:32 :: نويسنده : زاهدی

پيامبر صلى الله عليه و آله به اصحاب خود فرمود:
الا تبايعونى
آيا با من بيعت نمى كنيد؟
اصحاب عرض كردند: يا رسول الله ! با شما بيعت مى كنيم .



ادامه مطلب ...

بِسْمِ اللّهِ الْرَّحْمنِ الْرَّحيمْ

مردى از اهالى بلخ مى گويد:
در سفر خراسان در خدمت امام رضا عليه السلام بودم ، روزى سفره غذا انداختند و امام همه غلامان و خدمتگزاران خود حتى سياهان را بر سر سفره نشانيد تا با آنها غذا بخورند.
عرض كردم :
فدايت شوم ! بهتر است براى اينان سفره جداگانه مى انداختند.
امام فرمود:
ساكت باش ! خداى همه ما يكى است ، پدر و مادرمان نيز يكى است و پاداش بستگى به عمل اشخاص دارد.
صبح وصال


پنج شنبه 5 بهمن 1391برچسب:, :: 9:17 :: نويسنده : زاهدی

 

من انتخابات آزاد را دوست دارم. پدرم هم انتخابات آزاد را دوست دارد. حتی دایی ام هم انتخابات آزاد را دوست دارد .دایی ام دیروز ظهر مهمان ما بود. ما ظهر آبگوشت داشتیم. دایی ام به مادرم گفت :خواهرجان! می خواستی دلمه هفت رنگ بپزی. پدرم کمی ابرو درهم کشید و گفت: ما را چه به دلمه هفت رنگ،ما همه چیزمان یک رنگ است مثل خودمان! مادرم گفت : باید دستور پختش را از دختر همسایه مان فائزه خانم بپرسم . اما پدرم گفت: فائزه خانم اگر آشپزی بلد بود که هر روز نمی رفت ساندویچ بخرد!



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 5 بهمن 1391برچسب:, :: 9:1 :: نويسنده : زاهدی

رییس شورای ثبت آثار تاریخی و فرهنگی آذربایجان‌شرقی از پایان فاز نخست مرمت حمام تاریخی دوره‌ی ایلخانی شهر تسوج خبر داد.




ادامه مطلب ...
پنج شنبه 5 بهمن 1391برچسب:, :: 8:56 :: نويسنده : زاهدی

عملکرد کجدار و مریض برخی از وبلاگ های خبری در آذربایجان شرقی که گاه با آبروریزی افراد و شیوع زردنویسی در فضای مجازی همراه بوده، ضرورت وجود چنین وبلاگ هایی را زیرسئوال برده و عده ای خواهان تعطیلی کامل آنها شده اند.

 



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 5 بهمن 1391برچسب:, :: 8:52 :: نويسنده : زاهدی

وقتی کلیپ صوتی سخنان رهبری راجع به لبخند را از تلفن همراه برادرم شنیدم، برایم خیلی جالب بود که رهبرمسلمین جهان صحبت از شادی و ضرورت داشتن لبخند در جامعه سخن به میان می‌آورد.اما بسیاری از ما شیعیان نسبت به این مهم بی توجه هستیم.



ادامه مطلب ...
سه شنبه 3 بهمن 1391برچسب:, :: 17:27 :: نويسنده : زاهدی

مشاهده پیشرفته ترین تکنولوژی جهان در بین دانشجویان ایرانی!!!





ادامه مطلب ...
دو شنبه 2 بهمن 1391برچسب:, :: 22:18 :: نويسنده : زاهدی

تفاوت چهره و تیپ دختران ایرانی در سال 1381 با سال 1391



ادامه مطلب ...
دو شنبه 2 بهمن 1391برچسب:, :: 22:12 :: نويسنده : زاهدی
درباره وبلاگ


سلام سلام خیلی خوش اومدین امیدوارم حداقل یه مطلب به دردتون بخوره بیشتر سعی ام تو وبلاگ برای مسایل فرهنگی و مهدویت و آخر الزمان هست اما روی برخی مسایل دیگه هم کار میکنم در هر صورت امیدوارم با نظرات خودتون منو از کمبود ها با خبر کنید تا رفع کنم و بهتر در خدمت باشم
آخرین مطالب
نويسندگان


ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 192
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1