وبلاگ جامع
وبلاگی جامع برای همه

روح انسان پس از مرگ و بریدن از بدن مادی، خود را با بدن برزخی و یا «قالب مثالی» می‏‌یابد و می‏‌بیند. در واقع، روح آدمی با رفتن از حیات دنیوی به حیات برزخی، بدن مادی خود را رها کرده و با بدن مثالی خود متحد می‏‌گردد؛ بدنی که متناسب با نظام برزخی بوده، اتحادش با روح، قوی‏‌تر از اتحاد آن با بدن مادی در زندگی دنیوی است.



ادامه مطلب ...
یک شنبه 1 بهمن 1391برچسب:, :: 18:52 :: نويسنده : زاهدی

یکی باید پیدا شود که به مادران سرزمین من بفهماند که اگر شام دیشب خوردنی بود، همان دیشب خورده میشد بعععععله…



ادامه مطلب ...
یک شنبه 1 بهمن 1391برچسب:, :: 18:48 :: نويسنده : زاهدی

ده ماده غذایی مفید برای از ببین بردن بوی بد دهان رو تو ادامه مطلب ببینید



ادامه مطلب ...
یک شنبه 1 بهمن 1391برچسب:, :: 18:46 :: نويسنده : زاهدی

به سلامتی اون پدری که
هنگام تراشیدن
موی کودک مبتلا به سرطانش
گریه ی فرزندش رو دید

ماشین رو داد به دستش
در حالی که چشمانش پر از گریه بود
گفت : حالا تو موهای منو بتراش !



ادامه مطلب ...
یک شنبه 1 بهمن 1391برچسب:, :: 18:44 :: نويسنده : زاهدی


تقسیم بندی تیپ های شخصیتی به چهار گروه A,B,C,D یکی از دقیق ترین تقسیم بندی ها در این زمینه است.
قبل از خواندن هر مطلبی در رابطه با تیپ های شخصیتی چند نکته را نباید فراموش کنید. از جمله اینکه شخصیت انسان دارای چنان پیچیدگی است که نمی توان به راحتی آن را در قالب چند جمله توصیف کرد. برای مثال ممکن است شما ویژگی های تیپ شخصیتی D را در خودتان ببینید، اما در عین حال دارای برخی ویژگی های تیپ شخصیتی C نیز باشید.



ادامه مطلب ...
یک شنبه 1 بهمن 1391برچسب:, :: 18:41 :: نويسنده : زاهدی

دوستی و رفاقت چهره ها، همیشه جذاب و پرحاشیه است. اینکه کدام بازیگر سینما با چه کسی رفاقت می کند یا کدام چهره سیاسی حاضر است به خاطر یک رفاقت، هزار ماجرای داغ و مهم را به جان بخرد یا کدام ورزشکار، خسته از یک روز سنگین تمرین گوشی موبایلش را برمی دارد.

اینکه این آدم ها چه کسی را محرم حریم خصوصی خود می کنند و البته گاهی هم از محرمیت خارجش می کنند، گزارشی است که در این صفحه می خوانید.



ادامه مطلب ...
یک شنبه 1 بهمن 1391برچسب:, :: 18:40 :: نويسنده : زاهدی

منظور از ظرفیت همان سعه ی صدر است که در فارسی بهتر از دو واژه ی گنجایش و تحمل، معادلی برای آن نمی توان یافت این معنا برای ظرفیت، در لغتنامه معین هم آمده است. پس ظرفیت یعنی گنجایش روحی برای تحمل کردن. آنهم نه تحمل درد، بلکه تحمل سختی ها و احساسات مختلف و بالاتر از آن، تحمل احساسات متضاد در کنار هم.



ادامه مطلب ...
شنبه 30 دی 1391برچسب:, :: 20:41 :: نويسنده : زاهدی

دوستان عزیز این مطلب مقداری طولانی هست و به احترام نظر دوست عزیزمون که تو بخش نظرات گفته بودن ترجیح میدم مطلب رو قسمت بندی کنم و تو چند پست نسبتا کوتاه ارسال کنم

امیدوارم خوشتون بیاد و منو از نظراتون با خبر کنید
از مسائل مورد بحث ومهم در تمام اعصار و زمانها و در زمان کنوني ، زن و مسائل در ارتباط با آن بوده و هست . هر کدام از مکاتب مختلف فکري به نوعي درباره اين موضوع سخن به ميان آورده و آن را شاخ و بال داده اند . يکي راه افراط و ديگري راه تفريط را پيموده است.

اما اسلام در چهارده قرن پيش ظهور کرد . در جامعه اي که زن بسيار حقير و پست شمرده مي شد ، تا جايي که زنده به گور مي شد .اسلام آمد و خط بطلان بر روي تمام عقايد جاهلي کشيد .



ادامه مطلب ...
شنبه 30 دی 1391برچسب:, :: 20:21 :: نويسنده : زاهدی

ضرورت حفظ آبروي مومن
توجه به اخلاق اسلامي در عرصه تعاملات اجتماعي نشانه ايمان و اخلاص است.
اسلام به پيروان خود سفارش كرده است كه از راههاي مشروع به مقاصد و اهداف خويش برسند. بنابراين يك مومن ضمن اينكه داراي هدف مقدس است از راههاي مشروع نيز استفاده مي كند. در اين مقاله سعي شده است به اهميت اخلاق اجتماعي و حفظ حرمت ديگران پرداخته شود.



ادامه مطلب ...
شنبه 30 دی 1391برچسب:, :: 20:18 :: نويسنده : زاهدی

امام باقر (عليه السلام ) مى فرمايد: اميرالمؤ منين (عليه السلام ) در آن ايام كه در كوفه بود چنين عادت داشت كه هر روز صبح از دارالاماره خود بيرون مى آمد و در يكايك بازارهاى كوفه مى گشت و تازيانه اى دو شاخه به نام سبيبه به همراه داشت ، در هر بازارى مى ايستاد و در ميان اهل آن صدا مى زد



ادامه مطلب ...
شنبه 30 دی 1391برچسب:, :: 20:17 :: نويسنده : زاهدی

یکى از درد ناکترین منازل پس از مرگ، منزل هولناک آخرت است ، قیامت است که نگرانی و دلهره اش بزرگ و عظیم است ، بلکه از هر نگرانی و دلهره، بزرگتر و فزع و گرفتاریش "فزع اکبر" است و خداوند در وصف آن در سوره اعراف آیه 187 مى فرماید :
هُوَ ثَقُلَتْ فِی السَّمَاوَاتِ وَالأَرْضِ لاَ تَأْتِیكُمْ إِلاَّ بَغْتَةً
یعنی فرارسیدن قیامت در (بر اهل) آسمانها و زمین، سنگین و دشوار و گران است، فرا نرسد شما را مگر به یکباره و ناگاه و بدون آنکه شما را خبر دهد.



ادامه مطلب ...
شنبه 30 دی 1391برچسب:, :: 20:16 :: نويسنده : زاهدی

از امام صادق علیه السلام روایت شده است که : سه چیز انسان را از رفتن در پی مقامات عالیه و اهداف بلند باز می دارد : کوتاهی همت ، چاره اندیش نبودن ، سستی اندیشه(تحف العقول)
به این جملات دقت کنید، آِیا اینها سخنان شما هم هست!؟

حرفهای تو را قبول دارم، ولی باز نمی دانم چرا، دلم گواهی نمیده!
در حال حاضر، حس و حالش نیست، ببینم چی پیش میاد!



ادامه مطلب ...
شنبه 30 دی 1391برچسب:, :: 20:11 :: نويسنده : زاهدی

عشق يعني يك سلام و يك درود

 عشق يعني درد و محنت در درون

 عشق يعني يك تبلور يك سرود

 



ادامه مطلب ...
شنبه 30 دی 1391برچسب:, :: 19:48 :: نويسنده : زاهدی

یک روز آموزگار از دانش‌آموزانی که در کلاس بودند پرسید آیا می‌توانید راهی غیر تکراری برای ابراز عشق، بیان کنید؟ برخی از دانش آموزان گفتند با بخشیدن عشقشان را معنا می‌کنند. برخی «دادن گل و هدیه» و «حرف‌های دلنشین» را راه بیان عشق عنوان کردند. شماری دیگر هم گفتند «با هم بودن در تحمل رنجها و لذت بردن از خوشبختی» را راه بیان عشق می‌دانند.



ادامه مطلب ...
شنبه 30 دی 1391برچسب:, :: 19:45 :: نويسنده : زاهدی

از لحظه‌ای که در یکی از اتاق‌های بیمارستان بستری شده بودم، زن و شوهری در تخت روبروی من مناقشه‌ی بی‌پایانی را ادامه می‌دادند. زن می‌خواست از بیمارستان مرخص شود و شوهرش می‌خواست او همان جا بماند. از حرف‌های پرستارها متوجه شدم که زن یک تومور دارد و حالش بسیار وخیم است. در بین مناقشه این دو نفر کم کم با وضیعت زندگی آن‌ها آشنا شدم. یک خانواده روستائی ساده بودند با دو بچه. دختری که سال گذشته وارد دانشگاه شده و یک پسر که در دبیرستان درس می‌خواند و تمام ثروتشان یک مزرعه کوچک، شش گوسفند و یک گاو است.



ادامه مطلب ...
شنبه 30 دی 1391برچسب:, :: 19:42 :: نويسنده : زاهدی
درباره وبلاگ


سلام سلام خیلی خوش اومدین امیدوارم حداقل یه مطلب به دردتون بخوره بیشتر سعی ام تو وبلاگ برای مسایل فرهنگی و مهدویت و آخر الزمان هست اما روی برخی مسایل دیگه هم کار میکنم در هر صورت امیدوارم با نظرات خودتون منو از کمبود ها با خبر کنید تا رفع کنم و بهتر در خدمت باشم
آخرین مطالب
نويسندگان


ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 192
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1