ترويج فحشا و همجنس بازي به بهانه کمک به موسسات خيريه +عکس
وبلاگ جامع
وبلاگی جامع برای همه

ترويج فحشا و همجنس بازي به بهانه کمک به موسسات خيريه توسط ستارگان هاليوودي...!

"کيت موس" و "شارون استون" دو ستاره زيبا رو و مشهور هاليوودي در اقدامي منفور و منزجرانه با ترويج فحشا و فساد اخلاقي عنوان کردند قصد کمک به موسسات خيريه را دارند.

"کیت موس" مدل معروف و "شارون استون" هنرپيشه نام آشناي هاليوودي در برنامه اي رسانه اي در سائوپائولوي برزيل با بوسيدن لبهاي يکديگر در مقابل هزاران تماشاچي و دوربينهاي تلويزيوني اعلام کردند با در آمد حاصل از اين کار ميخواهند به يک موسسه خيريه کمک کنند. در آمد فروش بليطهاي اجراي اين صحنه که حدود 40 هزار دلار بوده است به يک موسسه تحقيقاتي که در زمينه درمان ايدز تلاش ميکند اهدا شده است.

جالبترين نکته در مورد اين اتفاق اين است که همسران اين زنان نيز در صحنه حضور داشته و در کمال خونسردي و خوشحالي شاهد يکي از منزجرانه ترين صحنه هايي بودند که بيش از پيش فساد پيشرونده در هاليوود را به رخ ميکشيد.

منبع:صبح وصال


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

جمعه 23 فروردين 1392برچسب:, :: 22:35 :: نويسنده : زاهدی

درباره وبلاگ


سلام سلام خیلی خوش اومدین امیدوارم حداقل یه مطلب به دردتون بخوره بیشتر سعی ام تو وبلاگ برای مسایل فرهنگی و مهدویت و آخر الزمان هست اما روی برخی مسایل دیگه هم کار میکنم در هر صورت امیدوارم با نظرات خودتون منو از کمبود ها با خبر کنید تا رفع کنم و بهتر در خدمت باشم
آخرین مطالب
نويسندگان


ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 192
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1