زنی ایرانی که بخاطر آزادی بیش از حدی که دارد طلاق می خواهد!!
وبلاگ جامع
وبلاگی جامع برای همه

زنی با مراجعه به دادگاه خانواده شهید محلاتی دادخواست جدایی خود را به قاضی شعبه 254 این مجتمع قضایی خانواده ارائه كرد.
این زن 28 ساله در حضور قاضی این شعبه با بیان اینكه حق طلاق در دست من است، گفت: شوهرم هیچ‌گونه مشكل روحی و جسمی نداشته و اصلاً به رفت و آمد من كار ندارد ولی من از این وضع خسته شده‌ام چرا كه شوهرم را نسبت به خود بی‌تفاوت می‌دانم؛ در واقع او از روی محبت مرا آزاد گذاشته است ولی من این محبت را نمی‌خواهم.
وی با اشاره به اینكه فرزندی نداریم، ادامه داد: شوهرم اصلاً از هیچ كدام از رفتارهای من ایراد نمی‌گیرد؛ گاهی رفتار خود را تغییر می‌دهم تا از من ایراد بگیرد ولی او در عین خونسردی، پر محبت نیز هست و ایرادی از من نمی‌گیرد.
زن در حضور قاضی دادگاه گفت: گاهی آنقدر داد و فریاد كرده و غذا را می‌سوزانم تا شوهرم ایراد بگیرد ولی او اصلاً اهمیتی نداده و مثل همیشه پرمحبت است و من در حال حاضر دیگر نمی‌توانم این زندگی را تحمل كنم.
مرد در دادگاه خانواده حاضر شد و با بیان اینكه من همسرم و زندگی‌ام را دوست دارم و نمی‌خواهم اختلافی بین ما پیش بیاید، گفت: با همه رفتارهای همسرم كنار آمدم و نگذاشتم كه كوچكترین مشكل و اختلافی در زندگیمان پیش بیاید و همیشه كوتاه آمدم ولی امروز به دلیل گذشت و محبتم به دادگاه كشانده شده و متهم به محبت افراطی هستم.
زن بار دیگر در مقابل قاضی افزود: می‌خواهم از شوهرم جدا شوم چرا كه تحمل زندگی در كنار او را ندارم.
قاضی این شعبه حكمی صادر نكرد و طرفین را به مصالحه دعوت كرد و جلسه را پایان داد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

شنبه 30 دی 1391برچسب:, :: 19:15 :: نويسنده : زاهدی

درباره وبلاگ


سلام سلام خیلی خوش اومدین امیدوارم حداقل یه مطلب به دردتون بخوره بیشتر سعی ام تو وبلاگ برای مسایل فرهنگی و مهدویت و آخر الزمان هست اما روی برخی مسایل دیگه هم کار میکنم در هر صورت امیدوارم با نظرات خودتون منو از کمبود ها با خبر کنید تا رفع کنم و بهتر در خدمت باشم
آخرین مطالب
نويسندگان


ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 192
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1